Gå til innhold

Har ny bil... :D

Ranger emnet

Aikio

Anbefalte innlegg

Nå har jeg kjøpt meg "ny" bil...

En Mazda 323 GT-X (tidligere Mighty sin)

Skal komme med bilder osv, når den er vasket.. de bruker en slags rar sandlignende greie på veia i trondheim og området rundt der som ikke er vasket av...

Men.. alltid en men...

Når jeg kom hjem etter en tur fra bodø til lørenskog så stoppet kilometerstanden på bilen på 138999, og der har den stått siden da... har hørt med en kompis som jobber som buss og lastebilreperatør og han mente at den eneste grunnen var at noen hadde tuklet med kilometestanden og at det var noe i telleren der som var gått... men jeg lurer på om det kan være andre grunner til at den kan stoppe... er litt redd for om jeg er blitt lurt her...

Skal ta meg en tur på mazda å høre med dem i morra men hadde ikke gjort noe om noen hadde noen meninger...

MVH Morten

- 1992 Mazda Rx-7 Type-R RHD med skilter

- 1974 Mazda 818 DeLuxe

x 1990 Mazda 323 GTX m/ 2.5" eksos, KN filter *Solgt* :(

x 1984 Opel Corsa 1.3S Luxus *Solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan forsikre deg om en ting, jeg har iallefall ikke "tuklet" med speedomteret i den bilen.

Men som du vet så er bilen opprinnelig fra tyskland, der vet ikke jeg hva som er gjort.

Jeg har iallefall ikke lurt deg. :rolleyes:

-Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil

-Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil

*Mazda RX7 Type R 1993 (solgt)

*Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert)

*323 GT-X 1990 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Grattis med ny bil, Morten. (- og kondolerer til Mighty med tap av 4wd turbobil i livet sitt. Garantert et tungt tap).

Har ikke noen annen kommentar til kilometerstanden på GTX'en enn at den garantert ikke er skrudd på etter den kom til Norge. Som Mighty sier, så er det ikke lett å vite hva som er skjedd i Tyskland, men den er ikke skrudd på av noen såvidt jeg vet om.