Gå til innhold

Synes du Norge har helt ok bilavgifter ?

Ranger emnet

Macgyver

Anbefalte innlegg

politikerne i norge er så langt bak mål at de ikke engang ser målet.

nå sies det jo at bil-avgiftene skal senkes til EU-nivå i løpet av en 10 årsperiode.

om dette skjer, tenk hva som skjer med bensinprisene.

35 kr literen i 2015.

helt idiotisk, landet styres av dårlig dresserte aper....

live fat, die young, and leave a big, fat, corpse...

->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:)

x: honda civic lsi

x:mazda 1,6 gti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nok signert allerede, jeg! Bilavgiftene her er hårreisende!

Og bøtesatsene er ikke bedre! De ble satt opp for å få statsbudsjettet i havn denna gangen! Statsbudsjettet, for faen! Er det noe som får meg i dårlig humør er det sånna ting som dette! anger2

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns de fleste avgiftene er helt greie jeg.. Hadde bare alt gått til vedlikehold av vei så hadde jeg vært fornøyd..

Det jeg imidlertid ikke er særlig fornøyd med er Prisene på forsikring og bøtenivået :)

BMW E46 Coupe

Toyota Corolla KE70 2-dørs

The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MacSi

Syns de fleste avgiftene er helt greie jeg.. Hadde bare alt gått til vedlikehold av vei så hadde jeg vært fornøyd..

Det jeg imidlertid ikke er særlig fornøyd med er Prisene på forsikring og bøtenivået :)

hvis bilavgiftene hadde vært på halvparten, og 2 tredjedeler av det hadde blitt brukt på vei, hadde vi hatt dobbelt så gode veier som vi har....

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilavgiftene er helt høl i hue iforhold til hva du får igjen av alt det du betaler.. sikker på at myye av pengene går til alt annet enn veier, trafikkstationer osv..

her legges det foresten ned 2 trafikkstasjoner ( en i drøbak og en i Moss) og staten får inn x antall milliarder bare i årsavgifter fra bil eierene hvert år.. og de greier ikke å holde trafikkstationer som idag nyttiggjør seg 100%.. hvor er logikken lizzom:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å innse det.. Ting kommer aldri til å forandre seg her... I alle fall ikke mot det bedre. Mesteparten av menneskene i dette landet innser ikke at det blir kjørt til he***te før det er for sent, og av det fåtallet som faktisk skjønner tegninga er det kun en mikroskopisk andel som faktisk gjør noe med det. Det eneste en kan gjøre er å komme seg raskest mulig vekk herfra!

x BMW e46 320 ci manuell - solgt

x Mazda 323f 1.8 - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider