Gå til innhold

Golf Gli Cab Forsikring

Ranger emnet


leeny

Anbefalte innlegg

Jeg har sett på en golf gli cab, og den har 1,8 l motor, og 112hk. i vognkortet er den registrert som en vanlig golf cab sier selgeren, som virker meget seriøs. Men så ringte jeg forsikringsselskapet og pratet med en dame vel og merke, og hu sa at delkasko kom til å komme på 10laken selv om jeg satt den på min far som har 60% der. Dette virket høyt, hva sier dere som har golf gli cab ? det er jo ikek en gti ??

'92 Honda Civic LSi

x '86 VW Golf 2 CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 50% bonus, 16000 km og delkasko på cabben... koster meg 5800 spenn.. egenandel 4000.....

 

kan nevnes at jeg har 60% på bruksbilen, fri kilometer, delkasko og 4000 egenandel.. koster meg 4300 spenn i året...

 

Så det selskapet du har sjekka må være spinnville...

Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg betaler 6000,- for min. det er minikasko.

 

jeg har gli motor og kan informere at det ser ut som en gti, men har mindre hk. de med ke-jet har 95 og de med monotronic 98. (rett meg om feil) sjekk om det ikke står kw i vognkortet ditt, så regn om det.

 

cabbene har forsikring som tilsvarer en gti uansett. dette pga manglende tak ( sa iallefall de forsikringsselkapene jeg snakket med)

 

de fleste/ om ikke alle cabben har orginal gti understell, dvs ventilerte skiver, stabstag osv. dette er info fra møller/tom sagrud.

 

cabben var i salg fra 1979 til 1993, forsikringene er om trent like på alle. min er 79 og charon ca 85.

 

håper det er litt tilhjelp. :) tøff bil ...

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår