Gå til innhold

Sub spørsmål !

Ranger emnet

v|ncenT^

Anbefalte innlegg

Originally posted by r-data

Hei!

Kva med Focal 21V2 ?

9 liter er ok og burde lett kunne monteres framme i bilen.

Ellers så har jo Focal mange 5" ellementer som er laga for akkurat denne jobben...

Bare eit lite tips..

sjå www.iceaudio.no

MVH

Svein Jarle Reiakvam

Focal har laget fantastisk mye bra basser og mellomtoner opp igjennom. Nå kjenner jeg ikke den 8", men har vært borte i mye Focal, og liker basser og mellomtoner svært godt. Montert riktig vel og merke. Har hørt Focal innstallasjoner som låter fælt grunnet feil matching.

Men en 5" blir uansett alt for lite membranareal uansett Fs. Vet at Focal kaller det en "subwoofer", men det blir litt feil.

mvh

Glenn

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by sfh

der hvor jeg har hort/sett focal 5" montert, er det alltid 2 av de.. tilsvarer vel en grei 8"+/- ;)

mvh, stig

Njaei, en gjennomsnittlig 5" har en sd på ca. 80kvcm.

Og en ditto 8" ca 220-230kvcm.

Mvh

Dag Johansen

"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mr. SQ

subben kan jeg ikke gi pris på enda, da jeg ikke har fått priser fra Italia. Men det kommer.

XTA480.4 koster veil 2490,-

Little Wonder LW4.480 vil koste ca 2390,- når den kommer.

Eventuelle tilbud, får forhandlerne mine ta seg av.

mvh

Glenn

HAr du spesifikasjon for nevnte forsterkere? Like bra som dynabel 0804?

Lenke til kommentar
Del på andre sider