totta Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 Nå prøver jeg igjend og selge min taksenka ascona b, ta kontak med meg på mail om dere er intriserte, bud motas med takk, har helt nye framskjermer og kanaler, bra manta dører, to chassyer deter står taksenka i vognkortet.. mail meg på 90953910 Siter oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter) skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no VW og Audi er bilene som er konge he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 Det hjelper kanskje ikkje, men hadde jeg hatt 8000 og mulighet til å hente den, hadde jeg kjøpt den. Bare ta å gjem den på en løde et par år du... Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totta Skrevet Januar 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 Bilen selges på grunn av at jeg skal bygge s2 mine om litt og orker ikke å ha for mye stående på gården. de som vil ha den kom komme og hente den for 5000kr hvis dette skjer meget raskt. Siter oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter) skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no VW og Audi er bilene som er konge he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nalletiger Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Hva er det på denne bilen da?er den komplett?hvis ikke, hva mangler? Siter Ascona B c20let *godkjent* BMW 316 Ascona B 1977 prosjekt MB 190 E It does not matter if its going fast, as long as it's going sideways.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totta Skrevet Januar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 dette er to chassyer, det enne er ikke brukenes, 2 styk helt nye framskjermer og kanaler, litt små deler ellers , ellers så mangler alt, ikke akslinger eller noe. det beste er og komme og se om mann vil ha eller ikke. Siter oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter) skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no VW og Audi er bilene som er konge he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Hei sann. Åssen går det med Ascona salget ditt. Skal du selge alt av deler også eller? Husker å sett mye fin glassfiber (manta 400 breddere osv...) på noen av bildene... Hva har du, og til hvor mye? Hadde jeg hatt penger skulle jeg kjøpt alt, men har ikke så mye penger nå for tiden. Kanskje du tar et digitalt videokamera i innbytte + delbetaling.. he he hva er foresten fargekoden på den taksenka? Likte den ganske mye... Flip front også? Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totta Skrevet Januar 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 bilen har ikke flipp front, dette er redigert bilde, farge koden på den taksenka her jeg ikke, har ingen ting av de stylng tinga des. Det jeg har er 2 chassy helt rene for deler ledningsnett til en bil frontplate nye front skjermer kanaler og noe mere kan jo ta det kamraet i dele betaling hva skal du ha for det da??? Men Til alle dere som er intrisert, jeg kan bytte handle osv, vil bare ha dette vekk fra gården siden det ikke ser noe pent ut der det står og jeg trenger plass. Siter oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter) skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no VW og Audi er bilene som er konge he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Bytte mot en moped? eller katta mi? Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totta Skrevet Januar 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Originally posted by ElCamino Bytte mot en moped? eller katta mi? Hva slags moped og hva slags katte ;) Siter oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter) skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no VW og Audi er bilene som er konge he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Originally posted by totta Hva slags moped og hva slags katte ;) Moped'n er en TSX og katta er vel gatemix:) Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 kan gi deg 5kattepuser i bytte, hvit, grå, svart og hvit, hvit igjen, og gulspraglete... har alt og tar gjerne imot bestilling, frakt kan ordnes.. he he neida... :D Husker ikke hva type kameraet er. ifølge kammeraten min koster det flesk her i landet (kjøpt i Ungarn) He he. Kan jo ta å høre med han... (er ikke mitt se, skulle få det mot å fikse noe greier for'n.. ) Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totta Skrevet Januar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Originally posted by ElCamino Moped'n er en TSX og katta er vel gatemix:) Oki Års model osv da???? trenger biler og info litt intrisangt i grunnen Siter oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter) skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no VW og Audi er bilene som er konge he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totta Skrevet Januar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Husker ikke hva type kameraet er. ifølge kammeraten min koster det flesk her i landet (kjøpt i Ungarn) He he. Kan jo ta å høre med han... (er ikke mitt se, skulle få det mot å fikse noe greier for'n.. ) [/b] Trenger navn på camen og årsmodel som sagdt alt er intrisangt. Siter oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter) skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no VW og Audi er bilene som er konge he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 1 moped og en til i deler+ Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 hvor mye for frontplata? Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg