Wings_West Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 har laget en liten modd av denne seat leonen, kjeda meg litt. tilbakemeldinger hadde vært fint :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 hmm... det var en rå mod! du kan dette men jeg kan se noen feil :( - skru ned opacityen på grillen - felgene passer ikke heeeeelt - synes ikke vingen så ekte ut - felgene er litt blurry ser det ut som keep it up! Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prophets Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 Jeg mener faktisk at den var fetere original :) Det var en fet mod altså, men jeg liker Leon innmari godt som original! Siter `94 Audi S2 coupe `91 VW Corrado G60 x `99 Honda NSR125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 damn.... se på felgene dine kontra de originale....mengde lys osv... de er ikke blury, heller uklare....dårligere kvalitet på bildet de kommer fra? ehm...å senke opacityen på grillen hjelper egentlig ikke så mye, den ser fakefake ut....du har litt jobb der jaaaa... men stå på Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 som allel de andre sier: - lys - øyelokk - spoileren - grillen er litt rar - lag litt mere "badlook" ved å ha hele "seat merke" med i panseret! Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Bilen din er høy:p Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Originally posted by andrej1 Bilen din er høy:p danm, sant sant.. Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 hehe, ja kunne trengt litt senking den ja ;) Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg