Gå til innhold

Bestilling fra TMTuning ?

Ranger emnet

Zack

Anbefalte innlegg

Fant ut av at dersom dollar kursen ligger på rundt en 1$ = 6,1kr så kommer kjøpet av en rallye front på litt over 5000 kr ca. Noen så har bestilt her i fra før så hvet hva det hele kommer på med kjøp, frakt, moms, toll osv ?

Takker på forhånd!

O Saab 900S (1997 - Bruksbil)

X VW Golf 2 GT (1988 - Delebil)

X Volvo 940GL (1991 - Bruksbil)

X Volvo 740GL (1989 - Bruksbil)

X Opel Omega 2.0 16v (1997 - Bruksbil)
X VW Golf 2 1.8 Sport (1985 - Bruksbil)
X VW Golf 2 1.6 GL (1990 - Bruksbil)
X VW Golf 2 GTI 8v (1985 - Delebil)
O VW Golf 2 1.6 CL (1986/87 - Ombygd til GTI)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Zack

Fant ut av at dersom dollar kursen ligger på rundt en 1$ = 6,1kr så kommer kjøpet av en rallye front på litt over 5000 kr ca. Noen så har bestilt her i fra før så hvet hva det hele kommer på med kjøp, frakt, moms, toll osv ?

Takker på forhånd!

Har Rallye front til salgs for 5 lapper + frakt i Norge..... Brukt, men nye, ubrukte lykter og nylakkert frontplate.

Mailes på erlend.privat@volksport.no

Vi har og ALT av brukte deler til G60. Flere Rallyer på lager hos leverandør klare til eksport. G60 og G60 Syncro og for hånd. Hugger G60 hver uke. Legger sikkert ut litt på sidene snart...

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Zack

Takker på forhånd!

ring og snakk med en dame der nede som heter katja hun kan fortell deg med en gang hva det koster og de er åpen til lang på kveld så det er ikke noe problem og få fatt i de der nede.. og et tips til!!

spør hun vist du bestiller deler der nedenfra om hun kan skrive en kvittering på mindre enn det beløpet er så bli momsen billigere og.. hun gjore det for meg så hun gjør sikkert det igjen :) ++ at du har en sexy stemme og så det er værdt og ringe bare for og høre den

:D :D

har du lyst har du lov!!

uten bil :(

s3 2000 mod solgt

golf gti g60 turbo som ble lakket gull i 1997!! :) SOLGT!

golf 1 16v solgt 1997

og en riskoker... :( HØGGES!!

golf rally prosjekt solgt :scared

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har alt kjøpt rallyfront av dem. ring dem.. snakke med katja eller damian. de ringer deg nok gjerne opp igjen og.

min front med alt kom på ca 7k men kursen var litt ugunstig da jeg bestilte i november. alt vel annkommet og de "skrev anna pris"på min kvittering så jeg slapp unna litt billigere.

de er veldig service innstilt, anbefales.

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider