Kimern Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 Lurer på om når jeg har tatt av det dekselet som sitter rundt varmeapparatet og askebegeret og sånn, må det pusses ned før jeg kan lakke det blått som i bilens farge? evt noe grunning? Det samme med det andre dekslet, rundt rattet og viserene og sånn! Takker for all hjelp! Siter ---Kimern--- -Nissan Sunny SR 95 mod- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjarnulf Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 bør nesten IKKE gjøre som meg, altså bare vaske og spraye med sprayboks... det farga av når man tok på det...:mad: men prøv å kjøp grunning, får det sikkert på Torshov Bilrekvisita...;) Siter Toyota Sportsbil Club Norge! www.tscn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Skal du ha slik som dette: her har han skrevet hva han har gjort: Nu jeg var ved ophuggeren fik jeg også lige et panel og rammen omkring gearstangen med til kabinen,som jeg så har givet en tur med sandpapir, grunder, farve og klarlak. Se det monteret ved at klikke på billedet. Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BARE B Skrevet Februar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 Plastic Primer så grunning og så lakk. Pusse med pusseklut 07906 fra 3M er oki. Siter Ford F250. Ford F150. Voyager3,3b . Kadett B. Kadett D. Rekord B. 2 dørs Jetta 2. Pug 406 Tdi. Kadett B stasjonsvogn og en haug med anna ræl + Lakkboks :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimern Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 Hmm. dette gjorde jeg for snart 3 år siden, henger fortsatt på gitt.. Unnskyld men leser du dato på innlegget før du poster en mld? er drøyt lenge siden jeg fikk svar på dette. Ikke for å være frekk. Siter ---Kimern--- -Nissan Sunny SR 95 mod- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BARE B Skrevet Mars 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2009 HE HE . Er ikke altid øya får med seg datoen gett. Men det kan da være int for andre som skal lakke plast. Bra lakken din sitter på :-) Siter Ford F250. Ford F150. Voyager3,3b . Kadett B. Kadett D. Rekord B. 2 dørs Jetta 2. Pug 406 Tdi. Kadett B stasjonsvogn og en haug med anna ræl + Lakkboks :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg