Gå til innhold

Ny forumidè

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Jeg har sotti og tenkt litt.. og kommet fram til at hele opplegget og måten man gjør ting på nå, spør om hvordan man f.eks gjør noe, og så får svar er helt grei..men hadde det ikke muligens vært en idè med et slags HowTo-forum? Der de som virkelig har peiling kan besvare enkle spørsmål om hvordan man gjør ting som er likt på mange biler?

F.eks å bytte en girkasse, eller dempere, eller sånne ting.

Kunne vært greit for de av oss som ikke har veldig mye peiling, men som gjerne vil lære:)

Kanskje vi kunne bygd oss opp en slags database over hendige artikler for de som vil ta seg en garasje-dag med bilen i ny og ne.

Alt fra å bytte olje til å demontere en topp.

Meninger og synspunkter angående dette ønskes :)

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by prizma

trur det hadde vært nyttig ja! dette mangler vi innom "bilstereo" også, da flere ønsker å bygge basskasse etc.

Smart!

Er jo bare å spørre om råd til å bygge kasse osv under "Bilstereo".

Har aldri vært noen problem det? De gutta hjelper jo med en gang. Bare under anbefalinger nevnes selvsagt egne merker først men det er jo en helt annen sak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by |Adeel

Er jo bare å spørre om råd til å bygge kasse osv under "Bilstereo".

Har aldri vært noen problem det? De gutta hjelper jo med en gang. Bare under anbefalinger nevnes selvsagt egne merker først men det er jo en helt annen sak...

jo seff hjelper de, men lage en hel "katalog" for de som vil lære, med matrial og slikt som kan bli lagt ut.. ikks?

Mvh. prizma

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg mener at dette fungerer ganske bra idag. Man legger inn spm, og får gode svar.

I tilegg (-og dette skulle kanskje vært nevnt først) så er "SØK"-funksjonen en fin ting som desverre brukes altfor lite, etter min mening.

Jeg synes ikke det er behov for noen ny "katalog" eller lign.

mvh

Reciprocating engines are OUT !

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider