Gå til innhold

Bil/stereo treff i alta

Ranger emnet

Bjørn W

Anbefalte innlegg

skal høre med EMMA Norway om de er intressert om de vil arrangere noe bilstereokonkuranse her oppe.da klarer jeg kansje å få oppover noen som er helt i toppen når det gjelder bilstereo.Når det gjelder utstilling er det uante muligheter.

Bjørn

Bjørn M Wilhelmsen

Trur du æ røyke når æ koble...

http://www.altabilstereo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Husker ikke hva han het. Relativt anonym bil, og Civicer skal ikke være såå anonym. Sånn midt på treet Civic. Trur det er 1.5 LSI det der...

Denne civicen er et rullende prosjekt...

Har fullt bodykit i Garasjen klart til lakkering og montering.

Jeg gidder ikke sette det på midtvinters for å ødelegge det.

Venter på undercar neon kit.

BESTILL IKKE FRA POWERZONE!!! bestilte mitt i desember.... Da det endelig kom virka d ikke :(

Treff i Alta? JA TAKK!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at dere er interesert i treff i alta.Prøver å gå for treff rundt om kring midten av Juli.Trenger nok hjelp til å få gjennomført dette.

Ta kontakt på tlf/sms 41426669 eller altabilstereo@hotmail.com hvis noen er interesert i å hjelpe til.

Bjørn

Bjørn M Wilhelmsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BESTILL IKKE FRA POWERZONE!!! bestilte mitt i desember.... Da det endelig kom virka d ikke :(

Hei.

Sleng opp en tråd i Prosjekt-forumet da. Med masse bilder og mer info om prosjektet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Powerzone ? Hvorfor lærer ingen... Skal dere ha noe så ta kontakt med meg så ordner jeg en bra pris. Har selv sjekket pris for Wings West komplett bodykit, er fornøyd. Hvis jeg får meg en skikkelig jobb så skal man ikke se bort fra at Civic blir mitt nye prosjekt.

Styling i Finnmark er selvmord. Neste gang skal jeg ha en sommer og en vinterbil. Ser jo på meg som sliter med at bilen min er så lav.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå skal vel ikke du være for beskjeden da mihkku....bilen din er da en av de penere i alta, spør du meg ;)

jeg er lett med på biltreff i alta, hvis det kommer opp en dato i denne tråden, så er det mye lettere å jobbe aktivt for å gjøre alt man har planlagt med bilen! aneglsmili

jeg bokmerker denne tråden

så kan man beer og :titties: og prate drit ^^

jeg er lett med, om ikke bilen min er noe særlig, så kan jeg være med å ta bilprat og se på andre biler ihvertfall :)

ikke la denne tråden dø!

En av de ? Erru frekk ? :p (Innbilsk er da lov)

Hva i f... skal du stille med når jeg har plukket alt du har av styling ? (Sikle på fronten)

Kommet en til styla vectra... eller ny front i allefall på den. Tatt helt av nu. Jeg har montert diodelys på 24biler siden jeg startet med det for 1årsiden. Blir vel noe å vise fram på et biltreff. Tenkte å ordne litt på bilen din :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at dere er interesert i treff i alta.Prøver å gå for treff rundt om kring midten av Juli.Trenger nok hjelp til å få gjennomført dette.

Ta kontakt på tlf/sms 41426669 eller altabilstereo@hotmail.com hvis noen er interesert i å hjelpe til.

Bjørn

hallo hallo det skjer så mye i juli at det ikke er sant...ville heller ha satset på et treff før påske bare for å sjekke steminga...jeg kan være me å rulle et sånt prosjekt i gang..kan høre me båtsfjordligaen (http://www.boomboom.no/BILSTEREO/index.php) som kjøre bilstereo konkuranser om dem kan være villig til å hjelpe..et sånt prosjekt må få mye oppmerksomhet i media + at med kan få med sammarbeids partnera som støtter ungdomsarbeid... sted er jo finnmarkshallen idiell.....

Håper dette kan la seg gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo hallo det skjer så mye i juli at det ikke er sant...ville heller ha satset på et treff før påske bare for å sjekke steminga...jeg kan være me å rulle et sånt prosjekt i gang..kan høre me båtsfjordligaen (http://www.boomboom.no/BILSTEREO/index.php) som kjøre bilstereo konkuranser om dem kan være villig til å hjelpe..et sånt prosjekt må få mye oppmerksomhet i media + at med kan få med sammarbeids partnera som støtter ungdomsarbeid... sted er jo finnmarkshallen idiell.....

Og hvem tør i det hele tatt å ha noe med folka bak boomboom da? (Høres jo forsåvidt ut som noe helt annet enn det er)

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treff før påske er jo bare å glemme.Her er det bare scooter om vinteren.Folk er fanatisk.Når det gjelder Bilstereokonkurranse så går det på skinner men trenger hjelp til å få rulla igang utstilling.

Bjørn

Bjørn M Wilhelmsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...