Odd Slette Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Hei! Åpner butikk på Jevnaker til Lørdag. Mange gode tilbud og masse varer på lager. Alle er velkommen innom. Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VaileNt^ Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Hvor på Jevnaker, ikke at det er så stort, men? Siter BMW M3 Turbo X - Nissan 200sx s14a Racing EditionX - BMW E30 325iX - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nmX - VW Golf II GTI 16v - TheoX - Aprilia Rs 125ccm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 hvor er jevnaker? hvilke ting har du i butikken? selvfølgelig tar vi en tur innom utover!! flott tiltak da!! Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet Januar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Hei! Jevnaker ligger mellom Hønefoss og Hadeland (Lunner/Roa/Gran). Ligger 10min kjøring fra Hønefoss og ca. 10-15min fra Hadeland. Butikken ligger mellom Jafs og Maxbo, på andre siden for ESSO. Intill RVen som går igjennom Jevnaker. Syns godt fra veien. Alle er velkommen................... Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 å hva har du for noe stæsj å by på da? Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Gratulerer med ny kommende butikk Odd og lykke til !! mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet Januar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Hei igjen! Holder på å flytter over utstyr og produkter fra butikken som jeg hadde hjemme. Venter også varer inn. Har inne nå produkter fra : Kicker, Magnat, JL Audio og noe Focal, Cadence og Audison. Og endel CD-Spillere fra Panasonic, Blaupunkt, RF, Aiwa og Scott Venter på produkter fra Focal, Audison og Cadence. Ellers noe hjemme Hi-Fi/Kino produkter. Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Ikke Morel??? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet Januar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Hei! Glemte det....... He He Og MOREL produkter så klart.................. Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Originally posted by Odd Slette Hei! Glemte det....... He He Og MOREL produkter så klart.................. Mvh alltid :D har du mekka flashy utstilling av spillere og elementer og slikt eller? Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet Januar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Hei! Holder på å ordner til nå. Blir vel klart på Fredag (alltid i siste liten) Har noen demoracker som jeg bruker til spillerne og høyt. Ellers har jeg glassmonter til bassh., høyt og forst. til utstilling. Ellers håper jeg det blir bra, men det er alltid mulighet for forandring senere. Alt koster, så man må ta litt og litt. Må få penger inn også.......... Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Originally posted by Odd Slette Hei! Holder på å ordner til nå. Blir vel klart på Fredag (alltid i siste liten) Har noen demoracker som jeg bruker til spillerne og høyt. Ellers har jeg glassmonter til bassh., høyt og forst. til utstilling. Ellers håper jeg det blir bra, men det er alltid mulighet for forandring senere. Alt koster, så man må ta litt og litt. Må få penger inn også.......... Mvh sant sant, du får gå tilbake til jobben.. har du ikke JBL inne da? - 10 min fra hov? da er det ca 1-1,5 time® fra oslo da? 2-3 timer herifra.. fytirakkeren :| jejg sklal bygge kasse i helga, så jeg kommer ikke, men tar en tur oppover en annen gang! Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet Januar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Hei! Har noe JBL inne, men ikke så mye. Tar det meste på bestilling. Satser på lagervare av andre merker og produkter. Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Hørte du venter inn mye Morel-produkter... Gleder meg til å komme oppom deg og se... igjen... OT: Har ordnet meg en knallavtale på trykking av STORE merker til dekorering av biler etc etc etc. Alle størrelser for den del. Snakkes om det senere. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet Januar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Hei! Har hørt rykter om det jeg også...... He He He Time Will Show Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg