Henrik_H Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Lurer på om noen har bilder av en oransje manta? Eneste jeg vet om den er at den er norsk og er oransje.. vet ikke hvem som eier den eller no sånt, men folket her vet vel hvilken jeg snakker om! Den er SINNSYKT rå.. Siter - '82 Golf - Store planer! Liten lommebok.. Solgt- '92 BMW 318is. Solgt- '06 VW Golf GT 1,4 TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Den er vel ikke tilfeldgivis svensk og har volvo motor? Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik_H Skrevet Januar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Originally posted by ElCamino Den er vel ikke tilfeldgivis svensk og har volvo motor? er det denne du mener? http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=21779&highlight=opel+manta Sinnsykt fet, men det er ikke den jeg tenker på.. Jeg tenker på en som er litt lysere, KNALL oransje! Siter - '82 Golf - Store planer! Liten lommebok.. Solgt- '92 BMW 318is. Solgt- '06 VW Golf GT 1,4 TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik_H Skrevet Januar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Ingen som vet? eller er det kanskje bare jeg som surrer litt.. Siter - '82 Golf - Store planer! Liten lommebok.. Solgt- '92 BMW 318is. Solgt- '06 VW Golf GT 1,4 TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mantab Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 tror du surrer litt....Er ikke mange av type hilmersson i sverige! ;) Siter www.melhusgatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg