fred_stian Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Kjøpte meg 90 fangere foran och bak i går.... Hvor mye burde man gi for slikt?! Brukt,men ikke no rust på de eller noe, bare en liten bit som var borte, men det var der gti leppa kommer over, so no problem! :D Jeg kjøpte de da for 500,- for alle to, kanke skjønne annet enn at det var billig????????????? ;) Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 neida, billig det... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Januar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 okay! :) som jeg regna med... Men hvor mye koster det ca å lakke de??? En kamerat skal lakke til vår'n og han får d gratis, men kunn tenkt å få på fangera nuuuuuu! :D Men hvor mye ca koster det hos firmaer?!? Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 om jeg ikke tar helt feil, så tar de betalt pr cm2 elns? Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Lakk det selv da! Hvis du bare skal lakke plasten under "fangeren" så er det en smal sa å gjøre det selv! Puss ned, masker, grunn og lakker.. Eyyh! I`m a poet and i didn`t know it! Resultatet burde bli tålelig bra.. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Januar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Men får man da kjøpt vw farge spray på boks eller må man ha blåse verktøy opplegg?! Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 får kjøpt på boks ja! har du lakk koden, så kan mest sannsynlig de fleste gjøre dette! =) lakk verksteder osv.. VW selger jo selv lakk på boks så Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Og så selger de andre universal kjedene lakk.. Her er det sikkert billigst! Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 ja, apropo det.. skal selv kjøpe lakk til bilen min (LA5T) (ser ut som LAST hehe :D) noen som veit hvor mye det koster for en boks på bilekstra? Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Januar 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Hmm... Så de får mekka den fargen du skal ha på biltema,torshov osv eller??? Men uansett så tror jeg nok ikke det blir nok lakking nu før vår'n... Hakke no sted å stå og det skal vel helst ligge varmt en stund...? Til det tørker....? Hvor lenge egentlig? Og åssen pusse? Med åssen papir?? Ekke noen som gidder å lage en "pusse 90 fanger guide...?!" Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Originally posted by Dan Stamnes ja, apropo det.. skal selv kjøpe lakk til bilen min (LA5T) (ser ut som LAST hehe :D) noen som veit hvor mye det koster for en boks på bilekstra? 190,- kr ferdig blandet hvis du ikke har prosenter..koster det ihvertfall her i Larvik. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 De har ferdig lakk på bokser som stemmer overens med de fleste biltyper.. Lakke 90 fanger: Er den lakket fra før bør du pusse vekk all den gamle lakken.. Ikke bruk for grovt papir det lager riper som er noe drit å pusse vekk. Er den ulakkert er det bare å pusse med fint papir slik at lakken fester seg bedre. Vask godt, la det tørke og så lakker du med plastgrunning.. Følg anvisning på boksen og sett i gang med farge lakken. Lakk først et tynt lag (75%dekket og så tar du flere tynne lag oppå der, med tørketid i mellom (15-20 min bruker jeg..) Poenget er å ikke pøse på med lakk for da renner det. For å få det blankt kan du bruke litt mer lakk på siste laget (ofte kommer det matte partier hvis du ikke er nøye!) Selv hadde jeg en lakket fanger, men jeg tok snarveien og bare mattet med fint papir, vasket, tørket og kjørte rett i gang med fargelakken. (bruker du grunning oppå lakk løser den seg opp og det blir bare gris!) Dette gikk bra og jeg fikk et ok resultat.. Hadde det travelt! Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 var da ikke så utrolig dyrt med lakk... =) blir nok så jeg får lakka grill-lista mi da! =) også må jeg vel ha slik liten touchup sak... har noen små flekker på str med ... ja.. jævla små som mangler lakk :( Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Originally posted by Dan Stamnes ja, apropo det.. skal selv kjøpe lakk til bilen min (LA5T) (ser ut som LAST hehe :D) noen som veit hvor mye det koster for en boks på bilekstra? samme farge som meg du da på bilen.. har handlet mange sånne på bil extra gitt.. hehe vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Edit til Golfrider sitt innlegg, er de lakka fra før og lakken sitter så trenger du ikke å gjøre annet enn å matte den ned. Da sparer du deg mye grunnarbeide. Spray en liten prøve først, tilfelle det reagerer. Men hvis tilfelle har enten forrige eier eller du kjøpt jalla-lakk. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg