fred_stian Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Kjøpte meg 90 fangere foran och bak i går.... Hvor mye burde man gi for slikt?! Brukt,men ikke no rust på de eller noe, bare en liten bit som var borte, men det var der gti leppa kommer over, so no problem! :D Jeg kjøpte de da for 500,- for alle to, kanke skjønne annet enn at det var billig????????????? ;) Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 billig?! det var svindel, gutt:D Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Originally posted by fred_stian Kjøpte meg 90 fangere foran och bak i går.... Hvor mye burde man gi for slikt?! Brukt,men ikke no rust på de eller noe, bare en liten bit som var borte, men det var der gti leppa kommer over, so no problem! :D Jeg kjøpte de da for 500,- for alle to, kanke skjønne annet enn at det var billig????????????? ;) Rust sier du! ? når starta plastikk or ruste??? Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opus Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Originally posted by fred_stian Kjøpte meg 90 fangere foran och bak i går.... 90 fangere foran og bak? Det blir 180 fangere, og når attpåtil plasten rustfri, så er ikke 500,- dyrt nei. . :D ;) Nei seriøst 500,- er ikke en ille pris forutsatt at dem er i god stand. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Februar 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 stålbjelkene ja, de du fester i... har sett 90 fangere som omtrent er rusta ihjel der.... :rolleyes: bare få lakka nå så.... men da må det blir varmere først.... :( Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg