Integrale Skrevet Januar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2003 rånemusikk er jo alt av NECRO og de eldre låtene av Apollo (ikke det nye albumet "mine damer og herrer" det suger) ellers er det utrolig mye fet underground hiphop som nesten ingen har hørt om. ellers så er instrumentals jævlig kult å høre på, bare beaten liksom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juni 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2003 Goa-Trance/Psytrance/LSD-musikk: -Infected Mushroom -Phoenix -Jaïa -Electric Universe -Astral Projection -Psysex -Man With No Name -Digitalis -Logic Bomb -Paul Oakenfold -Mino -Deedrah -Koxbox -Biot -Nooshphere -Chakra -MFG -Space Tribe -X-Dream -Darma -Darshan -Dark Soho -Process -Psygone -Hallucinogen -Eternal Basement -Planet Ben Rock: (Den typen med gitar :) ) -Mindless Self Indulgance -System of a Down - Soil -Queen (langkjøring) -Nightwish -Hatebreed - I Will Be Heard -White Zombie -Disturbed -Soulfly -Static-X -Dire Straits (langkjøring) -Slipknot Annen Elektronisk: -Prodigy -Moby - Landing -Voodoo & Serano - Slide To The Vibe (Blir ei lei den) -Propellerheads - Spybreak (Short One) Rap: -Nelly - Number One -DMX - Party Up -Eminem - Sing for the Moment Danseband: Vikingarna Tidenes Ultimate Tæresang: "Ultraritmo - Perfecta" Hadde stereoanlegg før i Pappas gamle Subaru 1800GL 4WD Turbo stv, spilte med det til jeg begynte å blø fra begge ørene med nyladet batteri på rånestripa og øresusen kom snikende. Gjetter på 140 dB i spissene? Ellers kan det nevnes at hvis jeg kjøper anlegg igjen kjøper jeg en Alpine MRV-1507! Beste forsterkeren i verden, og jeg savner den! Synd den er gått ut av produksjon :( Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raffe Skrevet Juni 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2003 Mine musikkvalg: 1: Øystein Sunde 2: Scooter Ellers det som andre stapper i spillern :D Siter 1997 Primera GT - KN filter - 17" Felger Lyktespoilere ------------- 02 Scania 164 - 580 - Jobbbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lord Gryphon Skrevet Juni 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2003 Min liste: Veldig mye div. Hardhouse Metallica NightWish Slipknot Manowar Div. rap (fin bass) Siter Bx 16V (87') Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a.d.b. Skrevet Juni 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2003 ey, liker lista di ass-man :) alt som har noe med Neptunes å gjøre blir bra! I tillegg må nevnes: Jepz, Geezer und Lanze - Electrolanze Noen karer fra oslo som har laget en skikkelig bra "parodi" på trance&Scooter. for alle oss som ikke har Scooter som helter. :D Siter <b>http://www.akutt-galskap.com<b> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedy Skrevet Juni 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2003 Det feteste å høre på i bilen må være: 1. Nye ep`n til klovner i kamp 2. Div. Apollo 3. Noe gammel Warren G Og sitter rockefoten på plass er det Goliath som gjelder:dude: :dude: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyeman Skrevet Juni 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2003 hmmm... la meg se.... bubbels rosa helikopter round round round oaaa heeeleee natten kaptein sabeltann-er en farlig mann Knall feit musikk ass!!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juni 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2003 (Ingen spesiell rekkefølge, som vanlig) Van Halen - Jump Crazy Town - Toxic Kåre & The Cavemen - Filadelfia HH - Ice 794 (Antakeligvis den beste trance-sangen noen sinne, jeg unner ingen å gå glipp av dette mesterverket. Den ligger på Kazaa, hvisket en liten fugl i øret mitt) Lunatic Calm - Leave You Far Behind (Antakeligvis den beste sangen å kjøre race til; man føler seg jaget! :) ) Leftfield - Atom Bomb (gli-rundt-i-sentrum-sang) Saliva - 800 Saliva - Superstar (Filmmusikken til TurboDreams-filmen, trenger jeg si mere?) The Roots & BT - Tao of the Machine (Blade2-sang) BT feat. M Doughty - Never Gonna Come Back Down (Fra TurboDreams2) Inner Circle - Bad Boys (gli-rundt-i-sentrum-sang) Quirk - Wah Wah Wah (ufattelig beat) Quirk - Sonic Junky -----------"----------- Slipknot - People = Shit (Bra tekst av alle ting (!)) Amanite FX - Alfalfa (Uutgrunnelig Goa/Psytrance Vikingarna - Om Du Bare Vill (Trivelig tekst :) ) Arome - Somebody (Mixen fra DarkTrance pt. 3) Chemical Brothers - Block Rockin' Beats Silverchair - Anthem for the Year 2000 (fin sang) Kommer sikkert mere etter hvert som de gode sangene jeg har glemt tittelen på kommer opp tilfeldig i Winamp (Random playback + Randomized playlist :) ) Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Juni 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2003 Skikkelige rånere lager musikk sjæl på E-jay eller ligende på en gammel 486Dx eller noe.... Bare bass og alienlyder. Turn up the bass-serien er jo også en gjenganger. Scooter gjør susen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juni 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2003 Rått metall (wtf) Fear Factory - Shock Fjortistips: Dream - He Loves U Not Totalt vanvittig: Mindless Self Indulgeance - Bring the Pain Ødelegger ører ved volumpådrag: Prodigy - Funky Shit Det skal nevnes at denne sangen traff rett i resonansfrekvensen til både Subaruen og begge kassene mine "back in the day". Første gangen jeg dro på med denne sangen var jeg sikker på at nå var det over; jeg var døv, og at alt av glass i hele bilen skulle gå til helvete. Men det gikk bra. Med bilen. :( /me savner å høre godt Liten oppfordring: ikke spill veldig høyt, veldig lenge - det GIR faktisk permanent hørselskade. Ta lærdom av mine feil: ikke gå i dB-fella :( Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg