Gå til innhold

Hjelp til å velge ny bil!

Ranger emnet

MMORE

Anbefalte innlegg

Originally posted by GT_rider

Ja for all del. Viss folk vil betale ekstra for ett annet merke i grillen så greit for meg. Jeg gjør det ikke:) Har faktisk prøvd både passat og octavia, som jo er i følge de to eierne konkurerende biler på markedet. Merka ikke noe særlig forskjell mellom de.

To topic: Ville gått for mg-z eller alfa jeg da.

Golf blir litt for harry for meg. Vet den er Norges mest solgte bil, men det hjelper ikke meg:o

Tja, hvis man vil ha kombinasjon av turbo og 4 hjulstrekk, så må man ofte velge Audi, selv om Skoda også har dette på noen modeller. Hvis man vil ha en bil med mer enn 250 hk ny, så må man velge Audi etc. Så det kan være grunner til å kjøpe en slik bil også, selv om man finner igjen endel deler og komponenter som er like på både Seat, Skoda, VW og Audi...

To topic, Alfaen har skikkelig tøft design, antageligvis det fineste i klassen. Men det er andre biler som har potensiale også... Hvis dette er harry, så synes jeg er det er helt ok å være harry!

GTIabt.jpg[/img]

Vennlig hilsen RK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MMORE

Mulig vi kjøper en ny bil her i familen, setter derfor opp en liste med biler som jeg kunne ha tenkt meg. Hadde vært fin hvis folk kunne si hvilken bil de hadde tatt og hvorfor (legg gjerne til biler også).

Bilen må være ny, koste under 400 000kr, ikke 2 seter, litt å guffe på med og ikke Audi.

Bilene: Golf 5 gti - 206RC - 206cc - 307cc - BMW 120d -

BMW 318ci - Honda civic type-R - Opel Astra - Saab 9-3 -

Cooper S -

Er ganske stor forskjell på størrelse på de bilene du nevner der... men Saab 9-3 ville jeg ihvertfall valgt. vanvittig gode kjøreegenskaper, god motor med greit med hk, og hvis du ikke syns det er nok, er en tur innom speedparts tingen:) Saab er dessuten kjent for å være holdbare, men ville tro at ingen av disse bilene er særlig dårlige på holdbarhet.. ikke til 400 000 liksom. Men prøvekjør ihvertfall saaben:) dritdigge seter har den også:) veldig komfortabel bil, og hvis horna i panna skulle dukke opp, duger den til et race eller to også:)

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider