Gå til innhold

Ting dere hater!

Ranger emnet


EvenS

Anbefalte innlegg

Originally posted by Dr_BASS

 

Du kan trøste deg med at det bare er glassfiber karroseri, men lite/ikke noe inni

 

Ja jeg skjønner jo det, men alikevell, det er jo ikke helt morsomt å se på:(

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

 

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

 

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 354
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

568 Turbolag

569 Høyt bensinforbruk når bilen nesten ikke burde bruke noe

570 At det ikke er vinter hele året, så man kan sladde, kjøre snowboard, snøscooter, osv.

571 At det faktisk fins en lov mot for mange tusenmetere

572 At Prix stenger tidlig på Lørdag

573 Grønn instrumentbelysning

574 All-Show-No-Go-biler

575 Kontaktfeilen inne i headsettet mitt (irriterer vettet av meg!)

576 Dumpventiler som har en uforklarlig fæl "flafre"-lyd

577 At jeg ikke får gjort noe jeg burde gjøre, selv om det er tid nok

578 At MDS har et "moderat" kvalitetsnivå på forsterkerne sine

579 At Alpine ikke lager MRV-1507 lengere

580 At man ikke får plass til noe som helst på en 700MB-plate

581 At policen røkket skiltet igjennom den fastrustede skruen fremme på bilen når jeg ble avskiltet (passelig stort hull i skiltet mitt)

582 At det finnes lover og regler som faktisk hindrer meg i å bygge bilen min slik den burde vært levert fra fabrikken

583 At folk tror Honda lager dårlige motorer

584 At Koreanerne fortsatt har et marked for sine biler (begynner ikke folk å legge 2 og 2 isammen nå; bilen skal ikke gå sund ved normal bruk)

585 At det ikke er lov å ta Burnouts

586 At vi ikke har en stor asfaltbane her i Tromsø

587 At folk kansellerer mine nedlastninger på Kazaa

588 Når hvitosten er svett etter å ha ligget i matboksen

589 At glass man sprekke

590 At jeg ikke har ork i meg til å rydde rommet

591 At folk er så dumme: "Hei, Øyvind, hvilken bil kjører du?" "Jeg har en gammel Honda Accord" "Hhahahaha - Honda suger!!!11 0Wn3D N00B!!" "Og hvilken bil har så du da?" "Bil? Jeg har ikke bil"

592 At man betaler årsavgift og bensinavgift og engangsavgift og registreringsavgift+++ uten å få noe særlig igjen for det

593 At musematten min er utslitt

594 At jeg er blitt så godt vant til musematten min at jeg ikke vil bytte den ut mot noe som helst

595 At jeg ikke har fått meg til å bestille DVD-brenner og maskinoppgradering ennå

596 At enkelte penner ikke vil skrive, samme f**n

597 At penner snart er utdatert (PDA, anyone?)

598 At det faktisk er bilder av blomster på tapeten på rommet mitt, og morbide farger!

599 At jeg tenker så mye på min neste at jeg lar ham/henne få æren av å skrive den 600. hate-tingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

601 At folk ikke kan plassere seg i og før rundkjøringer

602 At folk ikke gidder / bare driter i å bruke blinklys

603 At folk ikke klarer å ligge i et felt, men ligger midt på hvitstripa mellom 2 felt (Herregud, hvor vanskelig kan det være!?)

604 At bilen min har 70% lyd og 30% effekt

605 At dritten er feilhjulsdreven

606 At folk ikke klarer å holde avstand

607 At dekkene mine er 'Q'-merket (160 km/t) så jeg kan ikke teste hva Accorden er god for

Lenke til kommentar
Del på andre sider

609: minibanker som sluker kort på lørdager jeg skal på byen, og har null kontanter, bare penger på kortet.

Ford Sierra 2.0CL '88

 

X - BMW 320i 86' "Stovner Edition"

X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90

X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86

X - Ford Sierra sedan 2.0i '89

X - Ford Granada 2.3L '83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Cozzie

 

Hvor mange?

 

Det er lov å ha totalt 4 fjernlys på en bil registrert i 93 eller senere, og 6 på en bil registrert før 93.

 

I tillegg skal total lysmengde på alle lys foran på bilen overstige 100% av 480lux på biler registrert før 93, og 75% elns på biler registrert etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

618- Mongo-folk som har så mye imot japsebiler uten å ha noen god grunn....:rolleyes: Hvem liker ikke japanske supersportsbiler f.eks? De må være litt sånn rare autofile....:D ;)

-1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RX-7

618- Mongo-folk som har så mye imot japsebiler uten å ha noen god grunn....:rolleyes: Hvem liker ikke japanske supersportsbiler f.eks? De må være litt sånn rare autofile....:D ;)

 

Japanske supersportsbiler? LOL!

Det vet du godt at ikke finnes..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

 

Japanske supersportsbiler? LOL!

Det vet du godt at ikke finnes..

 

LOL tilbake:D Kan jo nevne Skyline, RX-7, RX-8, NSX, 3000 GT, Eclipse, Supra, Cosmo osvosvos! Lista er lang min lille venn :) Dere som digger am-cars er vel pisst fordi japanerne selger bra og er populære biler i USA, eller hva? Og kjører mange amerikanere i stykker? :op

-1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår