Ascona Skrevet Juni 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2003 Originally posted by RX-7 LOL tilbake:D Kan jo nevne Skyline, RX-7, RX-8, NSX, 3000 GT, Eclipse, Supra, Cosmo osvosvos! Lista er lang min lille venn :) Dere som digger am-cars er vel pisst fordi japanerne selger bra og er populære biler i USA, eller hva? Og kjører mange amerikanere i stykker? :op Så kan vi drepe noen av ideene dine.. Skyline er en FAMILIEBIL, i utgangspunktet en 4dørs sedan, GT-R er en GT bil, ingen supersportsbil. RX-7 er vel greit å kalle for sportsbil, men langt fra noen supersportsbil denne også. RX-8 kaller ikke Mazda selv engang for sportsbil. NSX, jada, det er en sportsbil, men ingen supersportsbil det heller. 3000GT er AMERIKANSK, men med japansk logo. Eclipse er en Coupe i samme klasse som Opel Calibra, Calibra er vel ingen supersportsbil? Supra ja, den berømte 4 seters familiebilen med litt motor, med sine 1650kg elns er den nok i GT klassen den også. Cosmo ja, du tenker på den store luksuriøse Coupeen regner jeg med, kaller du Mazda 929 for supersportsbil også du kanskje? Forøvrig er det fortsatt 2 konsern som dominerer bilmarkedet i statene, det er GM, og Ford. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Juni 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2003 Originally posted by SunnyGTi2.0 619: At Ascona er så innmari fornøyd med den svære sleden sin og derfor rakker ned på alle andre som kjører biler som ikke er 3x7meter og veier 4tonn... Bilen min er egentlig ganske liten, faktisk er den vel såvidt lenger enn ei boble. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet Juni 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2003 Hvis ingen av de bilene er supersportsbiler fra Japan, så skjønner ikke jeg helt hvorfor de fleste kaller dem det. Håper da også at du ikke tror at Corvetten er en supersportsbil da? Hvis ingen av de jeg nevnte er det :D -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Juni 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2003 Originally posted by RX-7 Hvis ingen av de bilene er supersportsbiler fra Japan, så skjønner ikke jeg helt hvorfor de fleste kaller dem det. Håper da også at du ikke tror at Corvetten er en supersportsbil da? Hvis ingen av de jeg nevnte er det :D Saken er den at dere riceboys har en del å lære.. det er lagd ytterst få supersportsbiler.. Den mest kjente er det vel McLaren som har lagd, i tillegg har Jaguar lagd en, og Callaway har lagd en som er basert på en Corvette, det er ingen japser som når de bilene til hjulboltene engang. Corvette er en sportsbil, en av de beste i sitt segment, det er det jeg alltid har sagt, jeg har aldri kalt den en supersportsbil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet Juni 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2003 Det kommer jo helt ann på åssen man definerer supersprtsbil det. De japsene jeg nevnte blir kalt japanske supersprtsbiler. -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Juni 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2003 Originally posted by RX-7 Det kommer jo helt ann på åssen man definerer supersprtsbil det. De japsene jeg nevnte blir kalt japanske supersprtsbiler. De japsene du nevner har stort sett ikkeno med sportsbiler å gjøre engang, som sagt er det snakk om GT biler.. RX-8 kalles jo ikke sportsbil av produsenten engang liksom.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet Juni 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2003 Originally posted by Ascona De japsene du nevner har stort sett ikkeno med sportsbiler å gjøre engang, som sagt er det snakk om GT biler.. RX-8 kalles jo ikke sportsbil av produsenten engang liksom.. Joda, d er sportsbiler så det holder :D Gjør den ikke? Hvorfor kalte presidenten i Mazda, RX-8 for "en helt ny type sportsbil"? -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Juni 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2003 Ascona: Er dette her dine definisjoner på supersportsbiler? Hvor finner jeg disse definisjonene? Jeg vil lese gjennom ... :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Juni 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2003 Disse "familiebilene" kjører alikevel ræva av balja di så det dundrer Ascona....! -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Juni 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2003 Originally posted by RX-7 Joda, d er sportsbiler så det holder :D Gjør den ikke? Hvorfor kalte presidenten i Mazda, RX-8 for "en helt ny type sportsbil"? Det er akkurat som Volvo som kaller V70 for sportsbil liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Juni 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2003 Originally posted by SunnyGTi2.0 Ascona: Er dette her dine definisjoner på supersportsbiler? Hvor finner jeg disse definisjonene? Jeg vil lese gjennom ... :rolleyes: Du kan jo sette deg ned med http://www.google.com en times tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Juni 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2003 Originally posted by triggerhappy Disse "familiebilene" kjører alikevel ræva av balja di så det dundrer Ascona....! Det er det DUMMESTE jeg har hørt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Juni 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2003 Originally posted by Ascona Det er det DUMMESTE jeg har hørt. Så du holder følge med en trimma Skyline, Supra, RX-7 osv,? Tror du at du hadde kjørt fra Quicksilver? -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Juni 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2003 Originally posted by triggerhappy Så du holder følge med en trimma Skyline, Supra, RX-7 osv,? Tror du at du hadde kjørt fra Quicksilver? Så nå skal vi sammenlikne trimma biler med originale biler? Du er morsom du valpen.. Men klart, jeg kan jo bare trimme bilen min.. Eller kjøpe en original som drar fra samtlige av de du nevner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Juni 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2003 Originally posted by Ascona Så nå skal vi sammenlikne trimma biler med originale biler? Du er morsom du valpen.. Men klart, jeg kan jo bare trimme bilen min.. Eller kjøpe en original som drar fra samtlige av de du nevner. Hehe.. Saken er jo at ingen kjører de bilene originale, de kjøpes jo på grunn av trimmingspotensialet. Det blir like irrelevant som å krangle om hvilken original EU-plombert moped som er raskest, for ingen kjører med dem sånn! -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg