Gå til innhold

Ting dere hater!

Ranger emnet


EvenS

Anbefalte innlegg

Originally posted by triggerhappy

 

Hehe..

 

Saken er jo at ingen kjører de bilene originale, de kjøpes jo på grunn av trimmingspotensialet. Det blir like irrelevant som å krangle om hvilken original EU-plombert moped som er raskest, for ingen kjører med dem sånn!

 

Vel, saken er den at skal man sammenlikne biler er det biler i fabrikklevert tilstand som er interessant å sammenlikne..

 

vi kan jo sammenlikne bremser på bilen min mot en eller annen sur Supra når jeg får montert de nye bremsene også, det har nøyaktig null relevanse for hvem av bilene som har best bremser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 354
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Ascona

 

Så nå skal vi sammenlikne trimma biler med originale biler? Du er morsom du valpen..

Men klart, jeg kan jo bare trimme bilen min.. Eller kjøpe en original som drar fra samtlige av de du nevner.

 

Så du kaller fjerning av plomber for trimming? Eneste grunnen til at Japsene kommer med så lite HK er jo avgiften på det, men bila er vell laget for mye mer HK?

Jeg er ingen ekspert jeg ass, men det tror jeg bare..

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

 

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

 

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by candyman

 

Så du kaller fjerning av plomber for trimming? Eneste grunnen til at Japsene kommer med så lite HK er jo avgiften på det, men bila er vell laget for mye mer HK?

Jeg er ingen ekspert jeg ass, men det tror jeg bare..

 

Kaller du da en 454 fra 1975 med 2 ports innsug for strupa? Og når man setter på 4 ports innsug, er den da original eller er den trimma?

Det var alt som måtte til for å få en STOR effektøkning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

 

Kaller du da en 454 fra 1975 med 2 ports innsug for strupa? Og når man setter på 4 ports innsug, er den da original eller er den trimma?

Det var alt som måtte til for å få en STOR effektøkning.

 

Dersom de som lagde bilden satt på mini innsug gjorde det for og få ned HK så kaller jeg det bare strupa ja, en kamerat har Hornet 600 og der satt det metall plater i alle fire innsuga med et bitte lite hull så det skulle bli 34HK og når vi tok ut disse platene så vil jeg ikke akkurat si at vi trimma den, vi bare gjorde den orginal:)

 

Så den 454en fra 1975 ville ha dratt en familiebil(skyline) da? Nå snakker jeg ikke bare om AX, men også på veien med svinger å sånn. Dersom begge to ville ha blitt gjort "orginale" ?

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

 

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

 

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

604. Folk som er nødt til å spore av tråder uansett hva det dreier seg om.

605. Folk som låner andres tråder

606. folk som slenger dritt om bilen min

607. Folk med AmCars. JA AMCARS. fordi det er de som er værst når det gjelder drittslenging!!

608. Stemorra mi..

609. x-stefaen min..

610. Mobilen min, fordi 3-tallet funker nesten ikke

611. Jobben min

612. Lønna mi

613. Digitalkameraet mitt

614. Mattene på gulvet i bilen min;)

Current: '02 VW Golf TDI

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by candyman

Så den 454en fra 1975 ville ha dratt en familiebil(skyline) da? Nå snakker jeg ikke bare om AX, men også på veien med svinger å sånn. Dersom begge to ville ha blitt gjort "orginale" ?

 

en Corvette foreksempel med den 454en er langt fra noen racer i svingene, det er i de fleste jo snakk om en bigblock i stål.. Den er tung, og ødelegger balansen i bilen fullstendig.. Med alumotoren derimot..

 

Forøvrig er ALT som ikke er originalt på bilen en form for modifikasjon, uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

 

en Corvette foreksempel med den 454en er langt fra noen racer i svingene, det er i de fleste jo snakk om en bigblock i stål.. Den er tung, og ødelegger balansen i bilen fullstendig.. Med alumotoren derimot..

 

Forøvrig er ALT som ikke er originalt på bilen en form for modifikasjon, uansett.

 

Greit nok det, men hadde du dratt familiebilen skyline om du og mannen med skylinen hadde fått lov og modifisere bilene så mye dere vil uten at det skulle koste noe da? Eller ville familebilen ha dratt deg?

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

 

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

 

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg seriøst haaater mennesker som ikke kan respektere andres meninger og synspunkter.. Samme som det er snakk om hunder, folkeslag, eller biler.

La folk få mene hva dem selv vil! ;)

(x)97' Ford Escort - "bil himmelen"

(x)92' Ford Escort - Solgt

(x)87' Nissan Bluebird - Solgt

(x)Honda accord - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

 

Det er akkurat som Volvo som kaller V70 for sportsbil liksom.

 

V70R kan vel kallest en sports-familie bil ^_^

 

300hk hjelper da littegranne med og flytte på bilen.. men så er vel sportsbiler somregel 2 setere?

 

tilbake til topic:

 

617. at dama bor i Canada

618. at 240'n er så dau

619. at dekk koster penger :D

620. at folk slenger dritt om andre sine biler, uten å engang prøvd den.

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår