Gå til innhold

Ting dere hater!

Ranger emnet

EvenS

Anbefalte innlegg

• Svar 354
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

625. At jeg ikke har en 2003 subaru impreza wrx sti

626. At jeg ikke har penger til og kjøpe en subaru impreza wrx sti.

627. Rosa biler.

628. Gamle damer i små biler som faen ikke ser seg for i trafikken.

629. bikkja til naboen som står og gauler nå.

630. At posten er så jævla treig til og få digital kameraet mitt hjem til meg.

631. Jeg ikke har flere thunderkings til og skyte på nabobikkja med.... :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HemiCuda

V70R kan vel kallest en sports-familie bil ^_^

300hk hjelper da littegranne med og flytte på bilen.. men så er vel sportsbiler somregel 2 setere?

En bil kan gå veldig bra uten å være en sportsbil.

definisjonen av en sportsbil er en bil bygget med tanke på kjøreglede og kjøreegenskaper, ikke for praktiske formål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jostein
Originally posted by Ascona

definisjonen av en sportsbil er en bil bygget med tanke på kjøreglede og kjøreegenskaper, ikke for praktiske formål.

Så en sportsbil kan ikke være praktisk?:rolleyes:

Syns ikke v70 er en sportsbil jeg heller,men mener at mangen av de andre nevnte er det.Men du syns vel ikke det finnes sportsbiler av noe annet en amerikansk oprinnelse?:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3000GT er AMERIKANSK, men med japansk logo.

Der tar du nok grundig feil det er faktisk motsatt. Mitsubishi laga motor til begge bilene. Dessuten er det ikke mye amerikansk igjen i noen bil. Alt kommer fra japan stort sett.

632:hater å stå opp kl 6.25 hver morgen!

chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan umulig Corvette være en sportsbil... Fordi Corvette 2002 (iværtfall) har et svært bagasjerom, å det eer jo praktisk... :P :D

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

636. Folk som tror at japsene er de som lager best biler i verden, og tror at alt er bare velstand fordi de klarer å kjøre 200k km uten å bytte olje, men når du ser hardt på bilen så detter den fra hverandre

637. At jeg ikke har råd til drømmebilen(e) min(e)

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Evjen

636. Folk som tror at japsene er de som lager best biler i verden, og tror at alt er bare velstand fordi de klarer å kjøre 200k km uten å bytte olje, men når du ser hardt på bilen så detter den

Nei, japanske biler er utrolig godt skrudd sammen, de var ihvertfall det når de kom ut fra fabrikken. Jeg er ikke en av de som tror japser er de beste bilene i verden, men jeg liker mange av bilene som kommer derfra ihvertfall. Japanere vet hva kvalitet er! En i familien hadde en 626 GT som gikk i 250 000 km på ti år. Han hadde absolutt ingen problemer med den i den perioden, bare at bensintanken måtte byttes litt før han solgte den. Det er en skikkelig bil rett og slett. Bilen var forresten som ny (strøken) da han solgte den igjen, ikke noe rust eller noen ting. Ingen ulyder eller knirking noe sted.

-1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår