Reinert A Skrevet Juli 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2003 Originally posted by Walter_Melon - Folk som blir sure på MEG fordi flaskebordet er fullt. - Kunder som spør etter varer som står rett foran dem. - Folk som klikker no i helvete fordi jeg ikk trykte på knappen som gjorde at trumph kortet dems ble registrert! Faen jeg kan jo ikke følge med på alt! hehe Mvh Rino :D Honda Civic 1,4 IS HB Mod :1997 HK : 90 www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Juli 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2003 Originally posted by Rino - Folk som klikker no i helvete fordi jeg ikk trykte på knappen som gjorde at trumph kortet dems ble registrert! -Jævla rimiansatte og annet pakk som spør om man har sånn thrumf eller.no shit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4gnus Skrevet Juli 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2003 hater tapere som ikke gidder å kjøpe sine egne ting, men heller stjeler dine! foreksempel en ny mp3 spiller og et digitalkamera... fucku :fuckme2: anger2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Juli 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2003 Originally posted by Ascona -Jævla rimiansatte og annet pakk som spør om man har sånn thrumf eller.no shit. det er jobben deres... og hvorfor se ned på rimiansatte? noen må gjøre jobbene... -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Juli 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2003 Originally posted by lynvingen 663 : At det ser ut som om det har vært lynnedslag her hjemme 685(?): At det faktisk _var_ lynnedslag her hjemme som kverket det ene nettverkskortet i serveren, slik at jeg ble hindret i å henge på bilforumet.net :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Juli 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2003 686. At jeg enda ikke har fått mine Ultimate 4x12" anger2anger2 687. At det er nesten 30 grader her 688. At det nermer seg 45 grader på rommet mitt 689. Vifta mi som bare har to hakk 690. Jeg er tom for drikke! 691. Senga mi er utslitt :( - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Juli 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2003 Originally posted by HemiCuda det er jobben deres... og hvorfor se ned på rimiansatte? noen må gjøre jobbene... Ja, noen må gjøre jobben, og jeg ser ikke ned på de av den grunn, det jeg hater er det jævla maset om all verdens rabattkort. Hadde jeg hatt sånt hadde jeg da for pokker finni frem det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan Skrevet Juli 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 Originally posted by RX-7 LOL tilbake:D Kan jo nevne Skyline, RX-7, RX-8, NSX, 3000 GT, Eclipse, Supra, Cosmo osvosvos! Lista er lang min lille venn :) Dere som digger am-cars er vel pisst fordi japanerne selger bra og er populære biler i USA, eller hva? Og kjører mange amerikanere i stykker? :op Hehehe , det er faen ikke supersportsbiler det der . Supersportsbil : Mclaren F1 Mercedes Clk Gtr Bugatti b 16 Veyron Ferarri F40 Ford Gt40 Lamborgini Murcelago Ka dem jævla japsebilene har og stille opp med mot dem bilene her . Ikke en jævla dritt . Slutt å skryt dem jævla japsebilene opp i skyene no . PS : Skrivefeil i massevis , hadde dårlig tid . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Juli 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 692: Fiat Punto's "spreke" 55hk 693: At røyking er farlig 693: Silikonbabes 694: Kjipe rånegutter med lekre damer 695: FORD! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedy Skrevet Juli 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 693: Politi 694: Parkeringsvakter 695: Politikere alt som begynner med P suger :D :D :D neida... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedy Skrevet Juli 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 PS: jeg kan ikke telle:cocain: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet Juli 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 Originally posted by jan Ka dem jævla japsebilene har og stille opp med mot dem bilene her . Ikke en jævla dritt . Slutt å skryt dem jævla japsebilene opp i skyene no . PS : Skrivefeil i massevis , hadde dårlig tid . Nok et eksempel på at noen sliter mer enn andre mine damer og herrer :hello: -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ticket2Fly Skrevet Juli 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 Her kommer mitt lille bidrag. 696: jævla dingsene på grandiosa'n som stabburet kaller paprika. Usjh og fysj. 697: små pupper. 698: for jævlig mange folk på gatebiltreff. 699: den "røde" uka til dama. 700: når det tar av for rdl og ascona ;) ;) ;) ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan Skrevet Juli 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2003 Originally posted by RX-7 Nok et eksempel på at noen sliter mer enn andre mine damer og herrer :hello: Gjør jeg ? Du får si ka du vil . Personlig er alle de bilene råe men å kalle de for supersportbiler blir litt å ta i . Det blir akkurat det samme å si at Rs6 , RS4 og M3 er supersportbiler , noe alle ville vært uenige i . Noen ville ikke kalt dem sportsbiler engang . :( :( Møkkadag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Juli 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2003 Originally posted by jan Hehehe , det er faen ikke supersportsbiler det der . Supersportsbil : Mclaren F1 Mercedes Clk Gtr Bugatti b 16 Veyron Ferarri F40 Ford Gt40 Lamborgini Murcelago Ka dem jævla japsebilene har og stille opp med mot dem bilene her . Ikke en jævla dritt . Slutt å skryt dem jævla japsebilene opp i skyene no . PS : Skrivefeil i massevis , hadde dårlig tid . Toyota GT-One +noen andre... som jeg ikke husker navnet på :\ japsene har også slike supersports biler -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg