Mr. Aerodeck Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Ja det kommer en ny sesong nå. Fristen er gått ut desverre. Jeg skal synge noe av Sonata Arctica tenkte jeg. Går ut fra at juryen ikke har hørt noe av dem, og bra er det. Jeg vil ikke bli sammenlignet med han som synger i Sonata Arctica. Han synger en million ganger bedre enn meg uansett. Jeg sier fra om jeg kommer med til audition eller ikke. Og om jeg gjør det har dere min tillatelse til å komme å se på.... :D The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 sonata arctica hahahaha gudd løkk (u will need it) Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Originally posted by Mr. Aerodeck Jeg sier fra om jeg kommer med til audition eller ikke. Og om jeg gjør det har dere min tillatelse til å komme å se på.... :D Argh, jeg angrer så sykt på at jeg ikke blei med forrige sesong, har invitasjonen til audition hengendes på veggen å greier :rolleyes: - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 500000: at nettet går ned klokka 00:00 på hybelen min... :mad: 500001: at jeg ikke har råd til eller tid til å få gammelopelen på veien... 500002: at dama bor 40mil unna, og jeg ikke har råd\mulighet til å fikse den på veien igjen.. 500003: å begynne på skole igjen etter å ha jobba noen år.. 500003: dårlig med stripend. 500004: ikke ha en plass å skru på bilen, suxx0r å ligge under bilen når det snør vaskekluter 500005: være blakk 500006: helsikes masse tusen i forsikring for en OMEGA!!!? 500007: folk som kommer å whiner til meg i fylla om alt mulig rart de tror jeg kan fikse, bare fordi jeg kan litt med data.. 500008: generelt folk som whiner 500009: rosa helikopter! (har den som vekkerklokke, enda en grunn til å hate den) 500010: folk som dulter borti bilen min, lager bulk, og bare stikker uten å si ifra, tror de jeg LIKER sånne overraskelser? 500011: smartasses som absolutt skal ha rett. 500012: gå fri for penger på kortet\røyk\sommerdekk\ord når jeg trenger det mest 500013: glatte veier 500014: dårlig brøyta veier 500015: den syke prisen på dekk 500016: digitalkameraer til 9k som ikke tåler en dritt :mad: 500017: grusveier 500018: at bilen min sporer 500019: at frontpanelet på cdspilleren min er føkka... 500020: at jeg ikke gidder skrive mer.. gl hf ---What does this button d.....--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghia4x4 Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Originally posted by pettergutt 56: Pakistanere som bor i norge, men tror de bor i pakistan Redigert av en pakistansk moderator....... :D Redigert tilbake til sannheten..... kiddie Bra sagt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Aerodeck Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Originally posted by duxx0 sonata arctica hahahaha gudd løkk (u will need it) WTF!!! Hva mener du???? The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Originally posted by Ascona du viser tydelig at du ikke har den fjerneste anelse om hvordan bilhistorien er, og at du ikke gidder å sette deg inn i det heller. Du har faktisk fremstillt deg selv som en tomsing med tilnærmet null snøring i det hele tatt. som sagt, hvem som konstruerte den første bilen er det bred uenighet om, og jeg har enda ikke pratet med noen som vet med sikkerhet hvem som var først.. Din stapeis. Han derre franskmannen lagde en av de første dampdrevet vognene.. Å om du så skal ha det så jævlig historisk korrekt.. så skal jeg leite det opp til deg. 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 -Fast and Fucking Furious -Overstyla Belgiske biler -Overstyla Franske biler -Folk som ikke skjønner at Stealth B6, Ultima GT og Radical SR3 er kongebiler -Folk som tror at det bare er Ferrari og Lamborghini som kan lage sportsbiler -Folk som ikke skjønner at Ferrari er raske biler for folk som ikke vet bedre No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Tråder som dette:rolleyes: Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Til Ascona the Besserwisser In 1769, the very first self-propelled road vehicle was a military tractor invented by French engineer and mechanic, Nicolas Joseph Cugnot (1725 - 1804). Hvem hadde rett? Hentet fra http://inventors.about.com/library/weekly/aacarssteama.htm Ha en fin dag... Å NESTE GANG DU ÅPNER KJEFTEN DIN FOR Å ARGUMENTERE SÅ UNDERBYGG MED FAKTA! 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 1. Å krasje 2. Sommerdekk på is 3. Regninger 4. Naboen under meg som spiller MACARENA!! Memb. of No Brain Racing Team '93 Nissan 200sx s13 Styremedlem http://www.200sx-ogn.org Admin på http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Originally posted by Jostein 516 enkelte ekle kunder på jobben,som griner om de må betale for en cm extra med plank. 517 stygge kunder på jobben som blir forbanna fordi panel bare kommer i pakker. 518 Folk som vil ha alt kappet etter nøyaktig mål 519 Kunder som trenger hjelp til å finne en plank som er4 meter,når de står rett foran den. 520 Kunder som stiller seg ved siden av den listen de skal ha og venter på at vi skal finne,de nøyaktige målene 521 at Solid hadde tatt nr 515 så eg måtte bytte om alle talla Som dere forstår er jeg forbanna på MANGEN kunder ja er ikke livet bare flott på en trelastforhandler, kjenner til de der jah, også de som bare kommer 2 min før du stenger og skal bare ha et halvt hus, og skjønna ikkje at du vil heim, "men jeg skal jo BARE ha!!!!!!" - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Originally posted by Karina 4. Naboen under meg som spiller MACARENA!! :roll: :roll: :roll: :roll: Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Originally posted by Golf 3 GTD Special ja er ikke livet bare flott på en trelastforhandler, kjenner til de der jah, også de som bare kommer 2 min før du stenger og skal bare ha et halvt hus, og skjønna ikkje at du vil heim, "men jeg skal jo BARE ha!!!!!!" Nettop!!Der sa du det...Det er helt utrolig,og det er alltid de som kommer rett før eller når du stenger som har best tid..Joda de må se og titte på alt,og sjekke etter for kvist og faenskap..Og de lurer på hvordan de skal skjæres til å bla bla bla..Asså er det dem som kommer akkurat når porten er stengt,emn de MÅ jo inn fordi de skal bare ha en enkel lite ting,altså de skal bygge større hus en røkke!ARRRG!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Originally posted by Gromit Til Ascona the Besserwisser In 1769, the very first self-propelled road vehicle was a military tractor invented by French engineer and mechanic, Nicolas Joseph Cugnot (1725 - 1804). Hvem hadde rett? Hentet fra http://inventors.about.com/library/weekly/aacarssteama.htm Ha en fin dag... Å NESTE GANG DU ÅPNER KJEFTEN DIN FOR Å ARGUMENTERE SÅ UNDERBYGG MED FAKTA! Road vehicle, ja.. Traktor.. Ja, bil? NEI! Det er som sagt bred uenighet i verden om hvem som faktisk lagde den første bilen, det er også uenigheter om hva som må til for at det skal kunne kalles en bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg