Gokko Skrevet Januar 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2003 Politiet! Livet begynner ikke før ved -------------200--------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Vidar Pedersen Skrevet Januar 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2003 130. Norsk klima (spesiellt nå) 130. Telefonselgere som bruker utmattningstaktikk med å ringe 3 ganger fra 20 des. til 15 jan, over 20 ganger på ett år. (Hvis det er noen selgere fra Creditinform her?, JEG SPISER HELLER EN BOKS MARK FREMFOR Å KJØPE NOE FRA DERE!!!) 131. SMS-språk i elektrisk post eller snilepost, fordelen er at jeg kan slenge posten i søpla med god samvittighet, - ulest. 132. Engelsk ord deling, - unnskyld, jeg mente orddeling. 133. Fanatikere :D Bjørn V. Pedersen Norsk Dragracing Gardermoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Januar 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2003 Originally posted by LilleGud 123: innvandrere som ikke tar seg brye med å lære norsk men fortsatt forventer at noen i en butikk ol. skal kunne snakke deres språk eller vite hva de vil ved å vise fremm telefonen smile og si. : le....eh.....eh.... menh.... ehh... snakk dorli nosk... le.. el..eh.. osv..... Beklager at jeg sporer av litt her. LilleGud, hva hadde du egentlig i tankene da du skrev dette? Mener du virkelig at innvandrere som ikke har lært norsk er ignorante, du som har bodd hele ditt liv i landet uten å ha lært noe som helst om norsk rettskriving, tegnsetting og setningsoppbygging? Eller var du bare ironisk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2003 134. jobbe tidligt på morran 135. trege sjåfører foran deg når du har det travelt 136. trege folk bak skranken på post, i bank etc 137. folk som ikke kan jobben sin men tror det 138. folk som tror de er noe 139. kongehuset i media 140. all møkk på tv (cæsar etc) 141. nor cargo sin knusing av pakker 142. sms-språk 143. reklame på e-post 144. å bo 130 mil fra nordpolen og IKKE ha snø når halve Norge har det 144b. 14tiss miljøvernere som tror de skal redde jorden med idiotiske løsninger på strømprisen, fiske, jakt etc. uten å vite noe om livets realiteter og som bor hjemme hos mamma og pappa som betaler strømmen deres. Edit: 144b Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Januar 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2003 145. Å i det hele tatt jobbe. 146. Stressa sjåfører bak deg når du har god tid. 147. Folk som vrir på alt du sier. 148. Folk som sporer av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Januar 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2003 Originally posted by Otto von Bismarck Beklager at jeg sporer av litt her. LilleGud, hva hadde du egentlig i tankene da du skrev dette? Mener du virkelig at innvandrere som ikke har lært norsk er ignorante, du som har bodd hele ditt liv i landet uten å ha lært noe som helst om norsk rettskriving, tegnsetting og setningsoppbygging? Eller var du bare ironisk? ;) Spikeren på hodet.. -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Januar 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2003 Bare hyggelig! :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Januar 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2003 Venter i spenning på bror sitt kommende svar... I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Januar 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2003 Originally posted by Otto von Bismarck Beklager at jeg sporer av litt her. LilleGud, hva hadde du egentlig i tankene da du skrev dette? Mener du virkelig at innvandrere som ikke har lært norsk er ignorante, du som har bodd hele ditt liv i landet uten å ha lært noe som helst om norsk rettskriving, tegnsetting og setningsoppbygging? Eller var du bare ironisk? :D Nice one Otto :D 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gokko Skrevet Januar 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2003 D må da får hælvete være lov å skrive litt feil. hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy Eller kansje han har dusteleksi! Livet begynner ikke før ved -------------200--------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Januar 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2003 Originally posted by Gokko D må da får hælvete være lov å skrive litt feil. Eller kansje han har dusteleksi Joda, men kaster man sten i glasshus........ Dessuten var den ikke særlig vondt ment den kommentaren ;) 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Januar 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2003 Jeg hater folk som setter inn bilder av damer som gjør fra seg på seg selv i tråder. Moderator: Går det an å få fjernet dette? Jeg synes ikke bildet har noe å gjøre her i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Januar 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2003 Jeg hater fysisk arbeid, steinere og fiskepinner... 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Januar 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2003 Takk moderator! :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet Januar 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2003 149. Turbo 150. Japsebiler 151. Biler med 18" og trommelbremser 152 . Biler med over 100 hk og forhjulstrekk, det er bare HELT feil!! 153. Folk som har så dårlige argumenter at de må hakke på stavefeil. PS. Vi har tyskerne å takke for at det finnes biler... lærte man ikke det på skolen under 90 tallet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg