El-LoCo Skrevet Januar 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2003 Originally posted by Otto von Bismarck 203. DivX med 23.976 fps. 204. Biler uten kvalitet i det hele tatt. (eksempel; Alfasud) :D 205. Motorer uten turbo suger! 209. Folk som ikke skjønner hvorfor man vil ha en divx i FILM og ikke NTSC eller PAL :rolleyes: :eek: :rolleyes: :eek: -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Januar 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2003 203b. Det er ikke noe problem før filen skal konverteres til VCD og avspilles i en stasjonær DVD-spiller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet Januar 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2003 210. folk som ikke skjønner at du faktisk har flere "utgaver" av en release :rolleyes:. først en eller annen stinky vcd scrn og så en eller annen form for dvdrip (retail/scrn) i både svcd og divx ;) ;) 211. folk som ikke skjønner at å konvertere mellom disse ikke bare er teit og fåfengt, men atpåtil klager over en grundig definert standard de ikke skjønner hensikten til 212. folk som ikke kan se en post for å være småhumoristisk men ta alt som et personlig angrep :D :D :D :o -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Januar 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2003 213. Folk som ikke skjønner at ikke alle filmer kommer i like mange former som Bilringenes Herre og Harry Blotter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheFANATIC Skrevet Januar 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2003 STATEN 1989 Corrado G60 1988 Golf 2 VR6 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Januar 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2003 Wiggere! (takk til VG for det fine navnet) Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Januar 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2003 Originally posted by Oshim Wiggere! (takk til VG for det fine navnet) hva er wiggere??? -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Januar 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2003 Hvite folk med Fubu flava klær og gullkjeder osv.. White + Nigger - N - hite = Wigger Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Januar 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2003 Originally posted by Oshim Hvite folk med Fubu flava klær og gullkjeder osv.. White + Nigger - N - hite = Wigger lol wannabe ghetto folk :D "YO!! in the ghetto street... man..." -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina Skrevet Januar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2003 skriver ikke nummer jeg, fordi noe er sikkert nevt før.. Jeg hater.... * fjortizzer som mobber andre fjortizzer fordi de har feil farge på klærne, veier 5 kg for mye etc *norsk politikk *skatt og avgifter (har vel noe å gjøre med det overnevnte) *at stadig nye ting må skiftes ut på bilen min *at jeg frivillig bor "in the middle of nowhere" og ikke gidder å gjøre noe med det *trim (samme grunn som over, gidder ikke) *når nettet er nede når jeg skal ta meg en rask surfetur *når ting ikke går som planlagt *når folk på dø og liv vil misforstå *gretne gamle damer *å ikke tjene så mye penger som jeg trenger for å ha ett bra liv *kulde og snø *all sport *folk som er frekke i kjeften til enhver tid *å ikke ha skikkelig stereo i bilen min *sur eller gammel mat *å være veldig sulten eller tørst *dritt program på tv'en *fulle innpåslitne fylliker *å handle på Ikea og komme hjem for å så finne ut at vi mangler en skapdør *regninger *å komme på jobb for å så finne ut at du har fri *å være ircaddict, for nå er jeg sulten og likvel klarer jeg ikke å slite meg løs fra skjermen og tok en yogert istedet... *betterwissers *å ikke bli respektert *folk som slenger dritt om deg når du går forbi *å få mye dritt til jul som du aldri ville kjøpt i den dypeste narkorus... Lista kunne vært lengre om det hadde vært ting jeg misliker hehe å hate er hakket sterkere.. Memb. of No Brain Racing Team '93 Nissan 200sx s13 Styremedlem http://www.200sx-ogn.org Admin på http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Januar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2003 Originally posted by HondaBabe skriver ikke nummer jeg, fordi noe er sikkert nevt før.. Jeg hater.... *all sport Lista kunne vært lengre om det hadde vært ting jeg misliker hehe å hate er hakket sterkere.. motor sport ? -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Januar 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2003 214. Politikerne som vil gi vekk alle pengene våres til afrika når vi har gamlinger som går på vann og brød! Hadde vi plutselig blitt fattig og de plutselig rik hadde ikke vi fått en drit! - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer Vegar Skrevet Januar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2003 215. Nysnø med blank is under. (Kjørte Arbeidsbilen min i grøfta da jeg brekka inn i oppkjørselen til svigers i kveld) 95`328coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
riskoker-kjerrer er ufint!! Skrevet Januar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2003 216. Folk som har sett `the fast and furius` for mange ganger og FAKTISK tror at riskokere er heftigere enn Ferrari 217. Amcar-folk som er gode til og mekke men ikke vet en dritt om bil historie. `Jau det var US Ford som lagde din fyste bilen, T-Ford. Dei gamle er eldst veit du`. NEI DIN BONDEKNØL, DET VAR MEEEEEEEEEEEEEEEEERCEDES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Januar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2003 218: Folk som tror Ferrari er uslåelig. -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg