R_Style Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 hei! har nå skaffet meg solfilm som jeg hadde tenkt å fått på bilen... ikke no KØLSVART solfilm, men av typen 45% lys gjennomtrengelse... har sotet en del ruter før, men ikke på en nissan primera... er det noen der ute som har tatt ut rutene på en P10? evt hva man må være litt obs på når man tar av dørdeksler og lignende... jeg har ikke el.vindu, så slipper det peset der... skal ikke sote bakruta selv, så det er nevnt, for den trur jeg er vanskelig å sote selv... hadde vært takknemlig for litt hjelp...! Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Vello Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Jeg sota siderutene bak på min P10 med 4% lysgjennomtrengelig solfilm. Først skrur du ut en skrue av typen stjerneskrue, som sitter nedi håndtaket, der en åpner døren fra innsiden. Da kan du ta bort det plastikkstykket. Så presser du inn interiøret ved vindussveiven, der du vil se et clips som sitter rundt sveiven. Denne fjerner du, før du kan ta av sveiven. Da er det bare å prøve seg fram med å ta av interiørstykket. Dra forsiktig rundt, til det gir etter. Dette er og festet i mange slags clips. Nå interiørsiden er av, ser du vinduet er festet til ett hvitt plastikkstykke, som hever vinduet opp og ned. Her sitter det to? skruer som må bort, før du forsiktig kan smyge vinduet ut. Nå må du fjerne stanga, for å få ut den minste vinduet. Denne er festet med skruer oppe og nede. Sotingen blir mye penere ved demontering av rutene ;) Siter - 1997 Nissan Primera GT - x 1995 Nissan Primera lx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg