vectra.turbo Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 mener da det. har iallefall vært en teeemmelig lik 240 her i bygda =) Siter 1981 Volvo 244 B21ET powered by MS (prosjekt) 1977 Volvo 242L 1977 Volvo 244 Jubileum 1987 Volvo 740\760 TIC MDS ãr bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius242R Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Hvilken modell er bilen? har du en pris uten felger og sports stoler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exoticman Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 fy fokk for en fin bil. sånn styling har jeg oxo lyst på. hehe. Siter Volvo 240 b23e har kjøpt 740 tic motor som skal inn volvo 245(høgger) Volvo 245(høgger) Mercedes 230 te (høgger) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 hvordan felger er det på den bilen der?:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fast4all Skrevet Januar 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Stemmer veldig bra det ja. Siter Ser du meg i speilet så legg deg til siden så slipper jeg å gjøre så mye ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 synes desverre 30 000 er litt for mye (sikkert fordi jeg ikke har fullt så mye :p) er det no fancy utsyr på den? som el. vinduer, er det el. takluke? servo, ac? hva mener du med at fronten er demontert? størtfanger og spoiler eller skjermer, frontplate osv..? og de bildene, er dem tatt ved brannstasjonen i stryn, mellom de to byggene der det går vei ned til elven? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exoticman Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Ern solgt ellll?? syns jeg hørte fra kompis på skolen at han skulle bli med en annen og hente den til helga. Siter Volvo 240 b23e har kjøpt 740 tic motor som skal inn volvo 245(høgger) Volvo 245(høgger) Mercedes 230 te (høgger) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exoticman Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 eller kanskje ikke tror det var den andre som ligger på autodb som er rød Siter Volvo 240 b23e har kjøpt 740 tic motor som skal inn volvo 245(høgger) Volvo 245(høgger) Mercedes 230 te (høgger) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fast4all Skrevet Januar 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Tar opp tråden igjenn. Ombestemte meg i siste liten sist jeg la den ut. Var en kjøper som ble litt grinete når jeg ringte og sa at jeg ikke solgte den likevel. (Selv om jeg hele tiden la trykk på at jeg vurderte å selge den) Men nå har jeg insett at jeg aldri vil få tid og i allefall ikke penger til å gjennomføre den igjen. Har solgt felga på den så den står helt uten hjul for tida. Har alltid vert lagra inne og pakka inn med lakener så den er like dønn strøken nå som den alltid har vert. Ny pris siden den nå også har mista hjula sine er 25000,- Noe jeg synes er rimelig siden man ser folk betale 20000 for en litt rusten 242 med original motor osv. Skal ordne med noen nye bilder i morgen som viser litt bedre hvordan ståa er akkurat nå. Jeg er BLAKK=Bilen må selges NÅ!!!!!! Siter Ser du meg i speilet så legg deg til siden så slipper jeg å gjøre så mye ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg