Team VR6 Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Lurer på hvilke jettaer vi har her på forumet? Siter Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team VR6 Skrevet Januar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 AH jeg får ikke til å legge ut bilder. Hvordan gjør jeg det? Siter Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Last opp bildene dine på f.eks http://www.photobucket.com kopier url-adressen fra bildet i photobucket og lim inn url-adressa i den boksen som kommer opp når du trykker "IMG" knappen i svar-vinduet.... Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camryfellow Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Eller enda letter, bare kopier "img" adressen rett i inlegget... Siter - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team VR6 Skrevet Januar 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Denne var fin. Noen her inne som eier den? Siter Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 om en uke eller 2 så er det en stykk jetta mk1 her ihvertfall, og vet om et par til av den.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Fin den.. Trur ikke han er her.. Men veit hvem han er.. Kjenner han ikke... Legg ut bilde av bilen din da.. :) Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team VR6 Skrevet Januar 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 [ Hadde denne før. Savner den Så har jeg hatt en golf 3 vr6 som var stygg som hjuling men den gikk godt. Men så kom det et bitte lite motor ras så det var den bilen. Nå puttrer jeg bare rundt i en passat (soon to be vr6) I hope Siter Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Originally posted by Team VR6 [/img] Hadde denne før. Savner den Så har jeg hatt en golf 3 vr6 som var stygg som hjuling men den gikk godt. Men så kom det et bitte lite motor ras så det var den bilen. Nå puttrer jeg bare rundt i en passat (soon to be vr6) I hope Ser bare rødt kryss... :rolleyes: Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Ble bilen der lakkert opp igjen med orginalfarge en gang for ikke veldig lenge sia? Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team VR6 Skrevet Januar 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Ja jeg tror det. Men da hadde jeg solgt den. Han som kjøpte den hereja å bulka noe helt jævelig med den, er synd å se at det man har jobba med forfaller så mye. Det sitter ikke rally front på den mere. Den ble rappa rett før jeg skulle selge den Siter Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 til topic kansje. min rs jetta. 87/90mod Motor. standard 1,6 -org.gasser byttet ut med weber 32/36 -effektanlegg med japsepotte 4" understell: -senket 60/40 -gule foringer framme -stab.stag framme øvre og nedre ekstriør: -rs front /m cup's -xenon lokk lykter -kina baklykter -90-bak fanger - kvite blinkers side -kvite blinkers front med park.lys -kina håndtak -clean look bak -m3 sideskjørt /m vw logo -skjermbreddara -heillakkert. lister og alt i org. farge -moddifisert hekkspoiler fra honda civic interiør. -org interiør -modda midtkonsoll -kvite instrument skiver -kunstlær i tak -sota vinduer -lakkerte deler i interiøret -egen produsert diskanthus anlegg. -pioneer spelar -rockford sub -poweracustic forsterker -macrom frontsett er gjort fleire ting men kommer ikkje på alt. ting som skal/ holder på å bli gjort -instrumenter i a-stolpen -nye side blinkers -ny midt konsoll -motor shining -nytt anlegg -fikse bakluke -alarm -sentrallås -nye felger til sommaren(det viktigaste:):):)) +++++ små ting gammalt bilde Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ORH Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Må vel legge ut bilder av min Jetta. Er en 88mod, 1.8. 90 fangere, G60 hjulbuer og sideskjørt. VR6 frontleppe. Eibach 40mm senkesett og Sachs fjærer. Ble lakkert i fjor vår... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lysfjord Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Min ny innkjøpte bil. 1990 mod. 1,8 GL. Har ikke rukket å gjøre noen ting med den enda :D 40/40 senk eller 60/60 skal det bli. Sote alle sidevinduene (Meget lys soting) Grill list kommer det også. +++ noen små enkle modds. Er student og lever ganske stramt for tiden. :rolleyes: MVH Thor! EDIT: Den er ikke segen i rompa, bare underlaget :D Siter 1994 VW Golf 1,8 GL & 1998 VW Polo 1,4 6N X 5 x Audi X 4 x VW X 2 x Ford VACN Member Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Vurderes solgt til rett pris! :) Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg