B.T.i Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Må vel legge ut bilder av min Jetta. Er en 88mod, 1.8.90 fangere, G60 hjulbuer og sideskjørt. VR6 frontleppe. Eibach 40mm senkesett og Sachs fjærer. Ble lakkert i fjor vår... Ser bra ut denne thumpsup Møtt deg et par ganger på rv.80 Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Vurderes solgt til rett pris! :) :) hva er rett pris da? og har du noe felger liggende eller? som foreks de på bilde ;) Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 jeg vil putte motoren min i Jettaen din, Håkon!!! :D Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Bare å komma med motoren din det danna... ;) Når det gjelder pris så tenkte jeg å sette prisen til rundt 50.000 så får folk gi bud ut i fra det.. Er ikke noe hast, så selges ikke for skambud bare for å få den bort... :) De felgene på bilde er solgt... Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg