Gå til innhold

Bilstereo-prosjekt i Golfen min:)

Ranger emnet

Golf-Master

Anbefalte innlegg

Da er store deler av stereoanlegget på vei til meg. Det som er bestilt er:

1x Pyle DVD-spiller med 2 skjermer

1x Pyle Kondis 1.2F

1x Pyle Opti kabel-kit

1x Lanzar HTG 264

1x Lanzar HTG 414

2x Cerwin Vega V-Max 15"

Alt dette skal inn i 86 mod Golf GTi 16V 2 dørs. Det er også en del planer som omhandler bilen utvendig som skal gjøres, men dette kommer etterhvert. Store deler av bagasjerommet skal bygges om og dette er ett oppsett som skulle trykke bra. Om HTG 2600D viser seg og ikke ha max kontroll over elementene, så har jeg en kompis som vil bytte den mot en Lanzar 1400D. Deler av leveransen ventes i morgen, alt untatt 15" elementene. Disse kommer over helga.

Bilder kommer.

Stay tuned

------------------------------------------------

x 1987 Golf MK2 GTI 16V

x 1992 BMW E36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal brukes delvis på db-drag og denna bilen da. Og om det blir som vi har tenkt, så kommer det til og være 4 eller 6 15"v-max i bilen om det blir så vi skal være med i konken på rudskogen til sommers. Skal trykke sjukt. Og overkill er bra:)

x 1987 Golf MK2 GTI 16V

x 1992 BMW E36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp deg to stk gele batteri.

Få festet tak platen ( den løsner fra "bære " bjelkene )

Få festet skilt på en måte som det ikke skrangler.

Men viktigste er nok batteriene - og en ny dynamo.

Får aldri for mye strøm ....

Nesten alle forst er oppgitt i 14 volt- når du spiller med dette på et vanlig batteri er du langt under 12 ( selv med kondesator).

Spander mer penger på strøm du :)

Golf 4 gti 99 mod

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Golf-Master

Skal brukes delvis på db-drag og denna bilen da. Og om det blir som vi har tenkt, så kommer det til og være 4 eller 6 15"v-max i bilen om det blir så vi skal være med i konken på rudskogen til sommers. Skal trykke sjukt. Og overkill er bra:)

planer om å ta ut bakseta oxo ? 4 - 6 15 tommere ? jaja

Golf G60 1991

x Golf GTI 16 V - 1988

x Golf GL 1.8 - 1985

x Derbi sm - 2002

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Trailerguy

Tror nok du må droppe baksetet gutt. Regner med jeg ser deg da på Rudskogen til sommeren. Gleder meg så jææææææævlig. Håper det blir naaajs Vær. I fjor var det ikke no særlig. Men det var rått alikavel.

Baksetene må nok ut da ja. Men det skal trykke sjukt. Håper på og få lånt oss 4 eller 6 stk Lanzar Opti 1400D da. En på hvert element. Skal spille noe så jævlig. Pen lyd blir det ikke, men sjukt trykk, JA TAKK!:cool:

x 1987 Golf MK2 GTI 16V

x 1992 BMW E36

Lenke til kommentar
Del på andre sider