C0bra Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Holdt litt på med bilen i stad. Når jeg trør gassen i bånn og slepper den, holder motoren på å kveles før den stabiliserer seg på tomgang. Jeg testet å ta av luftfilteret, da fungerte den helt fint. Bilen er en 91modell BMW 520I(m50 motoren), luftfilteret er ett k&n 57i kit til 525I. Det skulle da være nok til min? Bilen har ikke rullet mer enn 30-50mil med filteret på, og det skal da ikke bli tett så fort? Eneste utvei som jeg ser det, er å kjøpe større filter. Noen som har andre innspill før jeg må kjøpe enda mer deler til tralla? Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3TR Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Har mest greie på M20, men jeg synest det høres merkelig ut at filteret skal være tett eller for lite. Du kan jo prøve med originalfilter/filterboks og se om du fortsatt har samme problemet. Mulig det er en justeringssak, sjekk om tomgangsturtallet ditt kan være for lavt. Lykke til:) Siter VW BRUKSBIL PROSJEKT S3TR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg