Cchris Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Jeg kjøpte en Boss MP3-3130R cd- spiller på bilradiospesialisten.no. Noen måneder etter, så ville den ikke gi ut cd'n som står i spillern lenger. Sendte den så tilbake til bilradiospes siden jeg trudde det var en garanti sak. Men så fikk jeg høre at siden jeg hadde klippet ledningsnettet på den (måtte det for å få den til å funke i golfen) så kunne det hende at garantien ikke gjalt. Altså, spiller'n virker, men den vil bare ikke gi ut cd'n som står i spilleren. Hva mener dere? Det er denne spilleren: Boss MP3-3130R Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Man klipper jo aldri over ledningene på en ny spiller. Men mener det burde være en garanti sak. Ta kontakt med forbrukerråde. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Januar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Er det noe man får kjøpt, så man slipper å klippe ledningsnettet? Og hvor? Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Originally posted by Cchris Er det noe man får kjøpt, så man slipper å klippe ledningsnettet? Og hvor? Biltema har pluger til spillerene som har bare ledning vidre etter pluggen. Slik som dennne som passer til det meste mere jeg. http://www.biltema.no/products/product.asp?iSecId=540&iItemId=19211 Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Januar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 ok.. Takker. Får vel skaffe meg en sånn da. Noen flere som mener noe om dette med garanti? Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Å klippe kabelen burde ikke berøre garantien din. Kabel er kabel og må til tider modifiseres hvis en ikke vil bruke kr.100,- på en overgang til ISO (standarisert) kontakt. Hvis butikken nekter å ta dette på garantien så lever spilleren inn UTEN den kabel-kontakten. De har garantert en kabel å bruke i stedenfor! Hvis dette fortsatt ikke løser ditt problem så vil et brev til Forbrukerrådet løse saken. Jeg håper du legger inn nye opplysninger etterhvert slik at andre kan følge saken din. Lykke til! Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Januar 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Originally posted by Morel Å klippe kabelen burde ikke berøre garantien din. Kabel er kabel og må til tider modifiseres hvis en ikke vil bruke kr.100,- på en overgang til ISO (standarisert) kontakt. Hvis butikken nekter å ta dette på garantien så lever spilleren inn UTEN den kabel-kontakten. De har garantert en kabel å bruke i stedenfor! Hvis dette fortsatt ikke løser ditt problem så vil et brev til Forbrukerrådet løse saken. Jeg håper du legger inn nye opplysninger etterhvert slik at andre kan følge saken din. Lykke til! Mvh Pål Takk for støtten. Jeg sendte spilleren tilbake for to uker siden. Ringte dit på mandag, og da sa de det at garantien kanskje ikke gjalt pga. at de var klippet. Men de sa også at de skulle sende den videre til en service-verksted for en skjekk. Skulle bare ta en liten uke. Tenker jeg ringer tilbake imorgen. Jeg syns det er litt småelig av bilradiospesialisten hvis de ikke vil gi garanti for det. Men vi får se. ;) Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Det er jo også cd-skuffen som ikke fungerer. Den har heller ikke noe med dine avklippte ledninger å gjøre! Småligt gjordt av BRS men det ordner seg nok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Januar 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Ja, skulle da ikke tro at avkappede ledninger hadde noe med at cd'n ikke vil ut. Men vi får se. Holder saken oppdatert så snart jeg veit noe mer. ;) Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Originally posted by Cchris Ja, skulle da ikke tro at avkappede ledninger hadde noe med at cd'n ikke vil ut. Men vi får se. Holder saken oppdatert så snart jeg veit noe mer. ;) Når du skulle montere den ut av bilen så har du bare klippet av ledningene noe som har ført til at det er blitt en liten kortslutning. Du har klippet av ledningen når det sto strøm på spilleren og det ser ut til at jorings ledning ble klippet først så den må ha trekt joring gjenom andre ledninger, noe som har ført til at noen komponenter har brent opp inne i spilleren.;) Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Januar 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Originally posted by Mr.X Når du skulle montere den ut av bilen så har du bare klippet av ledningene noe som har ført til at det er blitt en liten kortslutning. Du har klippet av ledningen når det sto strøm på spilleren og det ser ut til at jorings ledning ble klippet først så den må ha trekt joring gjenom andre ledninger, noe som har ført til at noen komponenter har brent opp inne i spilleren.;) Jeg har jo ikke klippet av ledningen når det sto strøm på spilleren da. Men jobber du på BRS eller? Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Originally posted by Cchris Jeg har jo ikke klippet av ledningen når det sto strøm på spilleren da. Men jobber du på BRS eller? Nop jobber på naf. Men har bare vært med på å krangle om en lignende sak. Da var det argumentene dem kom med. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Man klipper bare ikke ledningene på spilleren. man bruker en ISO overgang og klipper i denne eller skaffer seg en overgang til 100kr. Makan til grådighet. Hvis de er nøye så har du tuklet med produktet når du klippet ledningene. Det er ikke i original stand som da du fikk det og de kan ta deg på dette. Selv om det er en banal ting. Hvis verkstedet dokumenter overledning eller lignende som årsak til at spilleren konker. så sitter du i saksa for at du klipte i ledningene. sånn er det. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Januar 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Var det også en sak med BRS? Og du fikk ikke igjen på garantien eller? Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Originally posted by Cchris Var det også en sak med BRS? Og du fikk ikke igjen på garantien eller? Nop var på en alpine spiller. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg