MacSi Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Jobber med Dell daglig, og selv om vi er såkalt "storkunde" er det rimelig håpløst å få noe fornuftig ut av dem på enkelte områder. Defekte USB - porter på portreplikatorene, PC'ene leveres med mus med ball under og ikke optisk. Damn, våkn opp, det er 2005...HP er saker :D Det var visst ei lokal elektrosjappe som opererte med den 5 dagers garantien. -Ikke Elkjøp :D Jalla - for tiden koffeinfri :D Her brukes HP/Compaq og Infocare.. genial service :D Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 jeg har også hatt en boss spiller med samma problemet hvor cd plutselig ikke vil ut... kommer ikke til å kjøpe boss cd spiller igjen hvertfall... og spillern klarte ikke ujevne veier da hakket alt.. første spilleren jeg hadde i bil var BOSS.. Kan si det sånn, at jeg ALDRI mer skal røre et BOSS produkt på dialekt betyr jo boss- SØPPEL :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Februar 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 første spilleren jeg hadde i bil var BOSS.. Kan si det sånn, at jeg ALDRI mer skal røre et BOSS produkt på dialekt betyr jo boss- SØPPEL :rolleyes: Kommer nok ikke til å kjøpe BOSS igjen jeg heller. Men jeg får ta til takke med den nå, og heller kjøpe noe bedre seinere. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Kommer nok ikke til å kjøpe BOSS igjen jeg heller. Men jeg får ta til takke med den nå, og heller kjøpe noe bedre seinere. :) ja.. brukte min til jeg hadde fått spart meg opp penger til en dyrere! :rolleyes: Fint at det ser ut til å ordne seg for deg! har irritert meg over BSR over fler ting, bla installasjon av alarmen i bilen min.. den var helt på tryne etter jeg fikk den tilbake.. tror montøren har notin hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dani Skrevet Februar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 en venn av meg hadde akkurat samma problem med sin boss spiller, og da han leverte den til rep fikk han ny...de sa d var en klar feil på spillern...og han hadde også klippa diverse ledninger dani Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Februar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 Kjempe bra at det ser ut til å løse seg :) Men at det skal være så mye styr for å få reparert ett så billig produkt skjønner ikke jeg, de få reklamasjonene vi har hatt leverer vi til vår servicetekniker samme dag de kommer inn på vårt kontor og vi får somregel svar på hva evt feil er samme dag eller dagen etter. Uansett om det var kunden eller produktet sin feil så ville jeg prøvd å svelge den kamelen og gitt kunden nytt produkt eller gratis reprasjon. Det er fordelen med å handle av oss mindre importørene (les morel, perel import, oss selv m.fl), vi har en mye større mulighet til å personlig følge opp om kundene våre og gi dere den service dere fortjener ;) PS: selvskryt er alltid godt ment hapyhappy Mvh Pål B Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet Februar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 Jeg kjøpte en Boss MP3-3130R cd- spiller på bilradiospesialisten.no. Noen måneder etter, så ville den ikke gi ut cd'n som står i spillern lenger. Sendte den så tilbake til bilradiospes siden jeg trudde det var en garanti sak. Men så fikk jeg høre at siden jeg hadde klippet ledningsnettet på den (måtte det for å få den til å funke i golfen) så kunne det hende at garantien ikke gjalt. Altså, spiller'n virker, men den vil bare ikke gi ut cd'n som står i spilleren. Hva mener dere? Det er denne spilleren: Boss MP3-3130R Jeg mener at du faktisk er heldig som ser ut til å få dette til å ordne seg på garantien, samtidig som du burde revurdere å handle bilstereo aleine, siden du ikke vet/visste hva en ISO-kontakt er, og at å klippe ledninger normalt fører til at garantien opphører. Samtidig syns jeg det er rart at forhandleren ikke prøvde å selge deg en iso-kontakt til en hundrelapp. det ville jo både du og forhandleren tjent på. Dessuten får man jo ikke garanti på en dvd-spiller som har blitt tukla med (gjort sonefri) eller en chippa x-box. Ganske vid definisjon på tukling her, men det er normalt når man er forhandler:) mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Februar 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 :) ja.. brukte min til jeg hadde fått spart meg opp penger til en dyrere! :rolleyes: Fint at det ser ut til å ordne seg for deg! har irritert meg over BSR over fler ting, bla installasjon av alarmen i bilen min.. den var helt på tryne etter jeg fikk den tilbake.. tror montøren har notin hehe.. Jeg trengte liksom en ny spiller, siden den gamle min var stjelt. Så da syns jeg denne så grei ut så lenge til jeg fikk råd til en litt bedre en. "tror montøren har"? Hva? :) Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Februar 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 en venn av meg hadde akkurat samma problem med sin boss spiller, og da han leverte den til rep fikk han ny...de sa d var en klar feil på spillern...og han hadde også klippa diverse ledninger dani Tror faktisk at de bare skulle reparere min. Men da går den forhåpentligvis ikke i stykker igjen. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Februar 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 Kjempe bra at det ser ut til å løse seg :) Men at det skal være så mye styr for å få reparert ett så billig produkt skjønner ikke jeg, de få reklamasjonene vi har hatt leverer vi til vår servicetekniker samme dag de kommer inn på vårt kontor og vi får somregel svar på hva evt feil er samme dag eller dagen etter. Uansett om det var kunden eller produktet sin feil så ville jeg prøvd å svelge den kamelen og gitt kunden nytt produkt eller gratis reprasjon. Det er fordelen med å handle av oss mindre importørene (les morel, perel import, oss selv m.fl), vi har en mye større mulighet til å personlig følge opp om kundene våre og gi dere den service dere fortjener ;) PS: selvskryt er alltid godt ment hapyhappy Mvh Pål B De har snart hatt den i 5 uker tilsammen nå. Så jeg begynner å bli litt lei av og vente. Pleier det å ta så lang tid vanligvis eller? Uansett så høres det bedre ut å handle hos mindre importører ja. Skal vurdere det i fremtiden. Selvskryt gjør ingenting.. hehe Noen nettsider fra mindre importører? Takker for støtten alle sammen! Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Februar 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 Jeg mener at du faktisk er heldig som ser ut til å få dette til å ordne seg på garantien, samtidig som du burde revurdere å handle bilstereo aleine, siden du ikke vet/visste hva en ISO-kontakt er, og at å klippe ledninger normalt fører til at garantien opphører. Samtidig syns jeg det er rart at forhandleren ikke prøvde å selge deg en iso-kontakt til en hundrelapp. det ville jo både du og forhandleren tjent på. Dessuten får man jo ikke garanti på en dvd-spiller som har blitt tukla med (gjort sonefri) eller en chippa x-box. Ganske vid definisjon på tukling her, men det er normalt når man er forhandler:) mvh oddi Mye mulig at jeg er heldig. Men som flere folk sier her, så skal ikke et produkt gå i stykker selv om noen pluggen er klippet bak. Skal funke like fint for det, selv om det er et aldri så billig eller dårlig produkt. Er jo enig at det var veldig dumt å klippe det, men sånn går det når man skal gjøre ting litt fort. Tar selvkritikk på det, men ikke på at den gikk i stykker. :confused: Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Februar 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 jeg har også hatt en boss spiller med samma problemet hvor cd plutselig ikke vil ut... kommer ikke til å kjøpe boss cd spiller igjen hvertfall... og spillern klarte ikke ujevne veier da hakket alt.. Akkurat samme problem hadde jeg med min. Hakket sykt mye på litt ujevne veier. Radioen var heller ingenting og skryte av, men hva kan man forvente av et så billig produkt. Den gamle sony spilleren min var mye bedre på veldig mange ting. Kjøper ikke boss cd-spiller mer jeg heller nei. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Februar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 De har snart hatt den i 5 uker tilsammen nå. Så jeg begynner å bli litt lei av og vente. Pleier det å ta så lang tid vanligvis eller?Uansett så høres det bedre ut å handle hos mindre importører ja. Skal vurdere det i fremtiden. Selvskryt gjør ingenting.. hehe Noen nettsider fra mindre importører? Takker for støtten alle sammen! Det spørs helt hva feilen er, hvis vi får inn ett produkt til reprasjon som trenger deler som ikke er å oppdrive i Norge, så gir vi kunden beskjed om at dette kan ta f.eks 3-4 uker pga vi må få deler fra USA. Dette har aldri skjedd da Norge har et veldig godt utvalg av elektronikk komponenter. Du må gjerne se innom siden vår, Earthquake.no Mvh Pål B Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Februar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 Denne posten synes jeg ble for teit. Jeg som er kunde hos Dell har aldri hatt problemer med de. Topp service og garantihjelp. Men Morel her også påstår at han leverer kjempeflott garanti gjenstår det jo å se at han faktisk gjør det når uhellet er ute. Det blir som uttrykket "Jeg hører du sier det, men ser ikke at du gjør det" Folk har forskjellig inntrykk av service, og noen blir behandlet forskjellig. Kan jo være måten dere har behandlet firmaene på med å være forbanna osv. hehe... Tilbake til denne saken, så mener jeg også at det er en garantisak. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Februar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Jadda.. På lørdag fikk jeg spiller'n tilbake fra reperasjon. Glad og fornøyd skulle jeg montere inn anlegget i bilen igjen, men hva skjer? Jo, nå vil cd'n bare 3/4 inn i skuffen. Altså den vil ikke helt inn! Hører at den cd-ut-og-inn motoren går, men det er akkurat som om noe butter imot. Blir vel til at jeg må sende den inn igjen og vente 5 uker på å få den tilbake. angry :rolleyes: Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg