nlight Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Jadda.. På lørdag fikk jeg spiller'n tilbake fra reperasjon. Glad og fornøyd skulle jeg montere inn anlegget i bilen igjen, men hva skjer? Jo, nå vil cd'n bare 3/4 inn i skuffen. Altså den vil ikke helt inn! Hører at den cd-ut-og-inn motoren går, men det er akkurat som om noe butter imot. Blir vel til at jeg må sende den inn igjen og vente 5 uker på å få den tilbake. angry :rolleyes: Evt skru ut den skruen som gjør at man får til å laste inn platene.. som ofte er på nye spillere :) Siter I like my women like i like my scotch.. 12 years old and mixed up with coke -03 Mazda 6 x93 Mazda 323 GT-R x91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Februar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Evt skru ut den skruen som gjør at man får til å laste inn platene.. som ofte er på nye spillere :) Hmm... Stor operasjon eller? :) Må jeg åpne den opp? Eller er det bare en skrue på toppen av ramma? Garantien gjelder vel ikke hvis jeg åpner den trur jeg.. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Hmm... Stor operasjon eller? :) Må jeg åpne den opp? Eller er det bare en skrue på toppen av ramma? Garantien gjelder vel ikke hvis jeg åpner den trur jeg.. Transport sikrings skruene trenger man ikke demontere noe for og skru ut. Sjekk i instruksjons boken hvor di står på den spilleren Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Februar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Transport sikrings skruene trenger man ikke demontere noe for og skru ut. Sjekk i instruksjons boken hvor di står på den spilleren Okay.. Takk takk! Skal skjekke dette med en gang jeg kommer hjem. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Mars 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Evt skru ut den skruen som gjør at man får til å laste inn platene.. som ofte er på nye spillere :) Da funker spiller'n. Var den skruen du sa nlight. Takker og bukker! kiddie Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg