KriegHeim Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Noen som vil regne ut for meg? er ett cadence flash 12", vil gjerne ha volum i refleks og lukket, og ellers noen tips for å få det til å spille så bra som overhodet mulig :) FS = 33,54 vas = 65,5 Qts = ,576 qms = 3,237 xmax = 5mm RE = 3,2 SPL = 88 VC diam = 2" B\L = 10,296 Dette var infoen jeg kunne finne om elementet :) Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Januar 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Opp! Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Ta deg en tur til butikken der du kjøpte elementet og spør hva de har erfart med dette elementet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Januar 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Der jeg kjøpte det fikk jeg oppgitt 30-50 liter i lukket eller reflex kasse :P hehehe, sier jo litt om hvor mye peiling de har.. Har sett mange her har slike kasseprogram, så det hadde vært veldig greit om noen har giddet å gjøre det for meg :) Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Det er jo også mulig å sende en e-post direkte til Cadence og spørre dem. Da kan du jo fortelle at forhandleren du kjøpte elementet hos ikke visste hva som var best egnet til ditt element. Kan hende Cadence tar affere med butikken eller importøren da. Det hadde jo vært kjekt for andre som kommer etter deg... Lykke til! Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Sævik Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Den bassen fungerer absolutt best i 43 liter bassrefleks kasse. Med en 4" port på 28cm lengd. Kan brukes i 35 liter lukket med tålig resultat, men ikke anbefalt i forhold til refleks kassa. Siter Mvh Frode Sævik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg