Gå til innhold

P12 intercooler

Jap_Power

Anbefalte innlegg

Originally posted by p10turbo

Dieselen my friend. Vi snakker diesel. Den er den eneste p12 med interknuller, men og få tak i den blir nok en umulig oppgave.

Hadde heller fått tak i en på et tuningfirma..

Ja,, se der.. hadde ikkje fått med meg at det var turbodiesel på primera P12.. !

Takk takk for infoen..! :D

NCCN (Nissan Car Club Norway)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

P12 har alt rukket å ha to dieselmotorer :) Første var det Nissan som hadde men den ble fort byttet ut med citroen motor. Eller det er vel den samme motoren som sitter i C5. Blir ikke overrasket om det er en annen produsent av motoren. I følge en på Nissan så hadde den flere HK og brukte mindre diesel enn den føreste som satt i P12. Tror det var sånn det var.

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Fox

P12 har alt rukket å ha to dieselmotorer :) Første var det Nissan som hadde men den ble fort byttet ut med citroen motor. Eller det er vel den samme motoren som sitter i C5. Blir ikke overrasket om det er en annen produsent av motoren. I følge en på Nissan så hadde den flere HK og brukte mindre diesel enn den føreste som satt i P12. Tror det var sånn det var.

P12 har to dieselmotorer enda. Den kommer med 1.9, men du kan bestille med 2.2. Førstnevnte forekommer oftest, på grunn av (ja du gjettet riktig): avgifter.

[ ] Nissan Sunny E15ET

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal lover dere at vis man ikke er ute etter rå lyd og mye turtall er en moderne chippt diesel motor i kombinasjon med automat gear helt rått.. har garantert kjørt ifra alle her inne me taxien min :D

Og det sykeste av alt, p10turbo hadde ikke forlatt meg i en røyksky, men seff dratt ifra..

For å sammenligne kan jeg nevne at den dro HELT likt med en Audi S2 med 320 hk ifra 40 til 170 km/t

2.2 CDI, 165 hk og 400 nm og 5-trinn automat..

- Nissan Primera eGT

- 180SX TimeAttack

x WRX

x Carlos Sainz

x Turbo Primera osv osv osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider