Jap_Power Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Noen som har eller vet om en intercooler fra P12 til salgs? Er ikke så mange P12 hos høggere enda vel... Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Intercooler fra P12?? Uhm? Har ein P12 intercooler? (eller tenker du noe til klima anlegget?) Er det noe eg ikkje har fått med meg her eller? Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10turbo Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Dieselen my friend. Vi snakker diesel. Den er den eneste p12 med interknuller, men og få tak i den blir nok en umulig oppgave. Hadde heller fått tak i en på et tuningfirma.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Originally posted by p10turbo Dieselen my friend. Vi snakker diesel. Den er den eneste p12 med interknuller, men og få tak i den blir nok en umulig oppgave. Hadde heller fått tak i en på et tuningfirma.. Ja,, se der.. hadde ikkje fått med meg at det var turbodiesel på primera P12.. ! Takk takk for infoen..! :D Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10turbo Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Originally posted by Moldvarp Ja,, se der.. hadde ikkje fått med meg at det var turbodiesel på primera P12.. ! Takk takk for infoen..! :D Det er helt greit at den infoen hadde gått forbi deg. Vi snakker tross alt om diesel her. Ikke akkurat guds gave for unge bilintusiaster.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet Januar 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 P12 turbodiesel er bra den. Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Jau.. Du skal vere forsiktig med og disse nye diesel motorer... Og så begynner jo åra og trekke på.. og økonomien kommer i fokus..! :rolleyes: Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 P12 har alt rukket å ha to dieselmotorer :) Første var det Nissan som hadde men den ble fort byttet ut med citroen motor. Eller det er vel den samme motoren som sitter i C5. Blir ikke overrasket om det er en annen produsent av motoren. I følge en på Nissan så hadde den flere HK og brukte mindre diesel enn den føreste som satt i P12. Tror det var sånn det var. Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Er det ikkje Renault som tar litt for mye over i Nissan verdenen? Eller er Citronen også med? Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 lurer på om det ikke er en renault motor i C5'en se. Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet Februar 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Originally posted by Fox P12 har alt rukket å ha to dieselmotorer :) Første var det Nissan som hadde men den ble fort byttet ut med citroen motor. Eller det er vel den samme motoren som sitter i C5. Blir ikke overrasket om det er en annen produsent av motoren. I følge en på Nissan så hadde den flere HK og brukte mindre diesel enn den føreste som satt i P12. Tror det var sånn det var. P12 har to dieselmotorer enda. Den kommer med 1.9, men du kan bestille med 2.2. Førstnevnte forekommer oftest, på grunn av (ja du gjettet riktig): avgifter. Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 skal lover dere at vis man ikke er ute etter rå lyd og mye turtall er en moderne chippt diesel motor i kombinasjon med automat gear helt rått.. har garantert kjørt ifra alle her inne me taxien min :D Og det sykeste av alt, p10turbo hadde ikke forlatt meg i en røyksky, men seff dratt ifra.. For å sammenligne kan jeg nevne at den dro HELT likt med en Audi S2 med 320 hk ifra 40 til 170 km/t 2.2 CDI, 165 hk og 400 nm og 5-trinn automat.. Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Når det er snakk omn disel lyd her syntes jeg faktisk at lyden på Volvo XC70 er herlig, hvertfall når man kjører sakte og begynner å gi på... Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 drosja til en kompis av meg er en xc70 diesel med dumpventil :) :) Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg