Gå til innhold

happich vinduer til golf 2

Ranger emnet

gragaasa

Anbefalte innlegg

Hei, er det noen som vet om happich vinduene noen gang har blitt solgt i norge?? eller om det kansje er noen her på forumet som har et par liggende å samle støv i garasjen?? Har funnet flere på tysk e-bay, men de ligger der i to dager og vips; solgt!!

Disse vinduene er som kjent meeeget sjeldne, så har liten tro på at noen har slike i norge, men hvem vet??:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by gragaasa

Hei, er det noen som vet om happich vinduene noen gang har blitt solgt i norge?? eller om det kansje er noen her på forumet som har et par liggende å samle støv i garasjen?? Har funnet flere på tysk e-bay, men de ligger der i to dager og vips; solgt!!

Disse vinduene er som kjent meeeget sjeldne, så har liten tro på at noen har slike i norge, men hvem vet??:)

hva er happich vinduer???!?

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikle, sikle... skal ha engang !! Mark my words :) Burde jo være ganske greie å lage de med hjelp av en bil f.eks eldre mazda 323 (rett rundt 80 mod) som har disse funsjonene... bare å få tak i en glassmester og sveise litt pluss tilpasse pakninger...

- golf gti16vT prosjekt

- 76 polo - prosjekt UR -polo

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dan Stamnes

var ikke disse rutene rimelig vanlige på einser golfer da? meiner og huske vi hadde en einser da jeg var liten med slike vinduer

IKKE vanlig på einser heller nei.. drømmer som faen om å få tak i noe slikt til jetta mk1.. gjerne pop outs til framdører også :)

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by golf gti16v

Sikle, sikle... skal ha engang !! Mark my words :) Burde jo være ganske greie å lage de med hjelp av en bil f.eks eldre mazda 323 (rett rundt 80 mod) som har disse funsjonene... bare å få tak i en glassmester og sveise litt pluss tilpasse pakninger...

Har tenkt på det selv også, (svigers har en 323 med de vinduene:D ,hehehe) Problemet er at du ikke kan bruke orginalrutene, for de blir for små ettersom de er laget for å ligge inni pakningen og ikke utenpå. Min beste idee er å gå til en glassmester som du sier og få laget rutene i plexiglass. En kan heller ikkje bruke orginalpakningen fordi gummien blir for hard til å tette skikkelig. Men at de er mulig å lage selv er klart... Men det står stil over det og stille ut en bil med orginale happich vinduer, de har E-merking og Happich sitt artikkelnr. osv stemplet inn i ruta sånn som vw gjør det med sine:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Orph

Kontakten min (han jeg fikser angeleyes og alt det andre gjennom) arbeider for øyeblikket med å få laget pop-outs... Har sett de mye på vwvortex, og av og til på e-bay. Komplett sett i bra stand (mange av de settene jeg har sett har hatt dårlige pakninger) ligger som regel mellom 4-500$ såvidt jeg har sett.. Prisene kommer til å synke mye når disse kommer i produksjon igjen !

Dette høres meget spennende ut, vet du når det kan bli aktuelt for ham og lansere disse vinduene??

(PS: fant ett sett med org. happich vinduer på e-bay med ubrutt forsegling! Fint pakket inn i isopor og plast med oppkveilede pakninger og det hele!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by gragaasa

Dette høres meget spennende ut, vet du når det kan bli aktuelt for ham og lansere disse vinduene??

(PS: fant ett sett med org. happich vinduer på e-bay med ubrutt forsegling! Fint pakket inn i isopor og plast med oppkveilede pakninger og det hele!)

Mulig jeg kan få tak i ett sett.... har en kompis i tyskland som hadde ett liggende.... kan sende en mail å sjekke

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider