kiv_tuning Skrevet Januar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2003 Bare lurte på hva du må betale for coilovers fra weitec. Har tenkt å bestille fra tyskland selv. Men er ikke sikker på toll, frakt og avgifter. De jeg har tenkt å bestille heter weitec Hicon TX og koster 699 euro. Prøvde å sende en PM, men det funka ikke.. :eek: Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Januar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2003 Originally posted by kiv_tuning Bare lurte på hva du må betale for coilovers fra weitec. Har tenkt å bestille fra tyskland selv. Men er ikke sikker på toll, frakt og avgifter. De jeg har tenkt å bestille heter weitec Hicon TX og koster 699 euro. Prøvde å sende en PM, men det funka ikke.. :eek: Weitec hicon tx til min bil kom på 6500 eller 7000kr inkl. frakt. husker ikke nøyaktig. Det var ferdig levert på døren. Fikk en regning i posten noen dager senere med toll, frakt og avgifter.. det var ihvertfall på 1500kr Totalt 6500/7000kr.. da var det grei kurs på euroen også.. Forøvrig så er TX justerbare i høyde/hardhet og GT er kun høyde.. Har hørt folk sier mye crap om weitec, men mine tålte en 10cm høy is-svull i 110km/t uten å gå i stykker, så da er jeg fornøyd.. Tåler de smell og dumper på de dårlige veiene vi har i Norge, så burde de tåle banekjøring.. ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg