Gå til innhold

Golfen fra i sommer!

Ranger emnet

Svessa

Anbefalte innlegg

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Yeah enda en lokal helt på forumet.. Den bilen har jeg råna forbi mange ganger :) er ofte på statoil .. Fyller/vasker der jeg :) Sikkert sett meg noen ganger. Hvit stygg golf for øyeblikket , men skal bli fet..

Golfen din ligner litt på gammle min , samme farge og lykter osv.. Hva er vidre planer ?

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at fangerene må lakkes og klistremerkene må gå.. iallefall det rosa der... Liker heller ikke sølvsoting når det bare er på ett vindu, og siden det ikke er lov på to, så kan du like godt ta det av...

Grillen kan godt bli for min del, men da må du skaffe deg en ganske stor motor... Den grillen passer ikke på style-golf, men på hardcore kjøre-golf spør du meg :) men ellers lykke til, du har et flott emne der...

- golf gti16vT prosjekt

- 76 polo - prosjekt UR -polo

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkene skal av, må bare ha nye dører først! Hengslet har røket på førersiden! Hadde vært flott hvis noen har dører i denne fargen liggende.

Grillen er selvlaga, det er merkene og! Derfor de er på! Måtte bare reklamere litt for meg selv!

Har planer om å sette på G60 breddere med kalnalskjørt, og en hekkspoiler!

Har konentrert meg mest om anlegget, legger ut bilder senere...

Fangern er lakka, men på billigste måte dessverre.

Skal ha nye felger til sommern. Tror ikke det blir aktuelt med større enn 15" Subber jo bare!

Noen som har peil på valsing?

Tror jeg husker den gamle golfen din! Hva slags subb hadde du baki? Har du noen bilder av den?

-95 MB E220

-84 VW Caddy mk1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor på Røa ja! Kjørt forbi golfen din noen ganger også. Ser pen ut! Litt kjip med svarte stålfelger da! Statoil Bogstad tenkern på..

Noen som er interessert i Audiobahn subben på bildet?

AW1500Q 800w rms i lukket kasse fra Thorshov. Gadd ikke bygge kasse til den, men funker bra i den kassa den sitter i!!!

Skal ha 2500 for bass i kasse.

Kvitering følger med.Bilde083.jpg

-95 MB E220

-84 VW Caddy mk1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaldblod: Visste du gikk der :) Gikk der sjæl hehe .. Har sett bilen din flere ganger ,, pen bil .. Husker du kjørt "litt" for fort opp over mot holmekollen en dag .. hehe, stund siden nå da.. Var forresten innom pers forleden :) så bilen din..

Statoil på bogstad vi snakker om ,, jeg bor der .. Rett ved golfbanen..

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by lars-frr

Kaldblod: Visste du gikk der :) Gikk der sjæl hehe .. Har sett bilen din flere ganger ,, pen bil .. Husker du kjørt "litt" for fort opp over mot holmekollen en dag .. hehe, stund siden nå da.. Var forresten innom pers forleden :) så bilen din..

Statoil på bogstad vi snakker om ,, jeg bor der .. Rett ved golfbanen..

HÆÆ???

Hva for fort? Fortell... :P Hakke kræsja no, jeg.

Svarte stålfelger er jævlig kjipt, ja, men det skal bli større hjul og senk nå snart, bare våren kommer. :)

Den gullgolfen på Statoil der er fet, ja.. Men, det er "bare" 16V, tror jeg. Tror den har G60-emblem i grillen. Teit :\

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe , jeg kom kjørende ned forbi midstuen , du kjørte oppover .. Er lenge siden nå da.. Men du kjørte ikke i 40 der :) hehe .. Kul bil forresten .. Får komme innom Persbråten en dag :) Skal forresten på VK kvelden på revyen

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider