Gå til innhold

Golfen fra i sommer!

Ranger emnet


Svessa

Anbefalte innlegg

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var med kanalskjørt ja.. koster jo 3 laken nyttt. Skal ikke selge, skal lakke de i samme farge som bilen.. tror det kan bli tøft, hvis hele bilen er i en farge.

 

Har liggende den spoilern som går ut på toppen, og nedover sidene, men tror den er ment at det skal være en hekkspoiler med i bildet..vet du hvilken jeg tenker på? har sett noen golfer med den, men ikke noe spesiell modell...

-95 MB E220

-84 VW Caddy mk1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen på Statoil er ikke gull men grønn faktisk. Dem kalte det så fancy som Racinggreen hehe... Bilden er litt mørke, men det var de eneste jeg hadde med sommer hjula..

 

 

320-2051_IMG.JPG

 

golfen2.jpg

 

Her er et som den er nå.. møkkete men..

Golfen1.jpg

Nissan 200 sx s13

Golf Gti 2.0l 16v -solgt-

Stjernebil 123 -solgt-

Golf 2 1.8l -solgt-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Horge .. du som jobber på Statoil ikke sant.. Bilen din er jo aldri skitten hehe :) Skal ha creds for den bilen.. Men min skal bli like fet :) lav lav lav

 

 

Svessa: Siden du tenkte på å selge bilen tenkte jeg .. :) Må få meg sånne jeg også

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olle! Du ser jaggu ikke dum ut i dag du heller!

 

Fjølastubben racing tm ruller igjen!!!

 

Rygga i bratt nedover bakke med sving i kveld, og tok likesågodt med meg hele plast hjulbuen bak. Takk gud for plasthjulbuer...

 

Synes de Venom felgene er så rå at jeg tror jeg skal kjøpe de til våren har jeg funnet ut!

Blir 195 50 15, ikke like kult som 215 16, men da må jeg oppgradere senkesettet og de er ikke gratis...

 

Gratis er egentlig ganske billig det...

-95 MB E220

-84 VW Caddy mk1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://web.telia.com/~u33106490/Dack/dack.htm

 

205/40-16 däck passar bra. Höjd skillnaden är -6 mm jämfört med original däcken.

(i forhold til 195/50-15)

 

Så.. Kan du kjøre med det 195/50-15. så kan du garantert kjøre med 205/40-16.

 

215/40-16 däck passar bra. Höjd skillnaden är 2 mm jämfört med original däcken.

 

2 mm er heller ikke så altfor mye økning. :P

 

(Har hørt at 215 sporer noe jævlig forresten)

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår