Gå til innhold

Golfen fra i sommer!

Ranger emnet


Svessa

Anbefalte innlegg

Ah... Trodde du mente at du hadde sett noe gått galt, jeg. :p

 

Morsomme veier oppe i åsen. :p

 

Skal på VK-kvelden jeg også, om jeg får skrapa sammen noen kroner. Har mellom 3 og 5 kroner på kontoen, så jeg sliter litt. :p

 

Kommer uten bil, da.. :p

 

edit: Og sånn mens vi snakker om revygreier. Ekstremt bra revy. Så den i dag. Anbefales for alle som bor i/rundt Oslo. :)

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har du bestemt deg for hvor mye du skal bruke, eller? Som nevnt i annen tråd, så vil jeg muligens være med på en bestilling. Kanskje vi kan få presset prisene et godt stykke ned...

 

Trenger justerbart som duger. Hjula er 17x7(,5?) med 205/40-17. Har fått høre om mye dritt, men for rundt en uke siden var det noe som nevnte et sett fra et mindre kjent merke jeg ikke husker navnet på. Tysk fabrikat og butikk med priser oppgitt i $. Skulle visst være kurant, til en ganske grei pris.

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke bestemmt meg helt nei. Vurderer de fra raceland, når speedwell ikke slenger dritt om de så må de vel duge . hehe :)

har snakket litt med Golfg60synchro via mail ( jævlig åleit kar by theway ) Om å bestille fra tyskland. Han skulle sjekke opp litt her og der .. Så i løpet av en uke så har jeg nok bestemmt meg .. Si ifra hvis du ser noe du da ?

Bruker ikke mer en 6000 tipper jeg,

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står 16V i grillen. 2.0 liter som sitter i den på 150 hester.

Vill bil, har kjørt den noen ganger, og det skal ikke stå på axen

 

Lars frr: Polk er jo ganske ville på subber da. Kule felger..

Er det en 1.6er? det har jeg, og kan ikke akkurat si det går fort.

Hadde enn gti med straka rør, den gikk, helt til den ble tent på...

 

Skal legge ut bilder av det nye anlegget mitt senere i dag, det ser ti ganger bedre ut.

-95 MB E220

-84 VW Caddy mk1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.8 her også. Går som en dass. :\

 

Skal bli trimkam (GTI 8V-kam iallefall) nå snart, så da blir det litt mer effekt, håper jeg. :)

 

edit: Snakket med g60syncro jeg også, men det eneste han nevnte i "riktig" prisklasse var Supersport og INXX. Har bare hørt dritt om Supersport, og på VACNs IRC-kanal fikk jeg høre at INXX ikke var så mye å skryte av det heller.

 

Vanskelig valg... :\

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lars-frr: Det vakke langt! Bestemorkjørt da eller? Hva hadde du gjort med forrige? Hvor store er felgene?

Skrapet mitt hadde gått 148 000 da jeg kjøpte den, for 2 laken.

 

Kan du fortelle litt fakta om den gamle, og hvor mye du fikk for den? Har tenkt på å selge kanskje..

-95 MB E220

-84 VW Caddy mk1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå værende golf er litt dævkjørt ja , men den blir bedre å bedre..

 

Den forrige golfen ja :

 

1.6 l 86 mod

220 000 km

Senket 50/40

90 fangere

16 Tsw venom 215.40.16 Subbet ikke med full bil en gang :)

Effektanlegg

Gti intr

 

Husker ikke alt. Men problemet på denne bilen var rust. Kananlene ble spist i løpet av forrige vinter. Dette gjorde at jeg fikk ikke så mye for den. I tilegg skulle den inn på eu ca 2 mnd etter at jeg solgte den , ble nok litt å gjøre der ja. Jeg la den ut til salg uten sommerfelgen for 10 000, mange intr og jeg kunne lett solgten for det + litt til. Men valgte å vente litt fordi jeg skulle i militæret, trengte den 1 mnd til . Så la jeg den ut til salg igjen i slutten av desember, men da var det ikke like lett gitt . Så det endte med at jeg la den ut til salg med sommerfelgene i tilegg og vips så ble den solgt for 10 000 . En helt grei pris..

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. Jeg også... Trenger nye dører. Høyredøra er ganske rusten, og rusta har begynt å komme gjennom på utsiden nå i vinter. Skulle hatt 90-dører og en flink, men billig lakkerer (vet at de ikke finnes) her. :p

 

Han jeg kjøpte bilen av var lakkerer (i Hamar e.l.)

Kanskje han vil lakke for meg. :p

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått tilbud om å lakke de for 3 lapper, men gidder ikke påkoste den det. Venter på at det skal dukke opp noen pene på huggern!Kan sikkert vente en stund da...

Har lakka fangern foran med boks, og skulle gjerne hatt lakka bakfangern og et g60 bredderkitt jeg fikk tak i på høggen til 150kr.

Må inrømme at det var ganske rimelig...

 

Noen som vet hvilke golfer som kom med den spoilern nederst på bakluka forresten?

-95 MB E220

-84 VW Caddy mk1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår