Gå til innhold

Sabotasje av bomstasjoner på TV2 Nyhetene

Ranger emnet

EvenS

Anbefalte innlegg

Noen som så TV2 nyhetene i dag, om de nedi Stavanger eller noe sånt som sprayet ekspanderende byggskum inni de selvbetjente bomstasjonene?

Må vær et av de mer geniale påfunnene på lenge, hvis alle følger trenden så må de vel gi opp til slutt:D

Noen som føler seg skyldig?;)

- Golf Gti 99mod

x BMW 318is 96mod

x Polo 6N 95mod

http://www.aalesund-gatebilklubb.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr_S

Skikkelig lurt...så bruker de enda mere penger på og reparere/vedlikeholde. Så bommene står ennå lenger! :P

Ja, det er jo norge.... Meeen det er jo lov å håpe... De klarte det jo å bli kvitt bommene i sverige.

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig lurt...så bruker de enda mere penger på og reparere/vedlikeholde. Så bommene står ennå lenger! :P

De finner vel på unskyldninger for å ha de der lenger uansett, så er bare moro at noen lager litt helvette for dem;)

- Golf Gti 99mod

x BMW 318is 96mod

x Polo 6N 95mod

http://www.aalesund-gatebilklubb.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by robhaugen

:cool: til det han sa....

Kanskje ikke det nei? Er forskjell på selvbetjent, der du putter på penger i en sprekk, som i en colaautomat, og kamera på toppen av en stang, sånn som vi har....:rolleyes:

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Skidracer

Kanskje ikke det nei? Er forskjell på selvbetjent, der du putter på penger i en sprekk, som i en colaautomat, og kamera på toppen av en stang, sånn som vi har....:rolleyes:

jeg mente at du er inne på noe... :)

jeg har lyst å ødelegge de f... boksene hver gang jeg kjører forbi de.. og har tenkt ut ganske detaljerte måter å ødelegge de på..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på de auto-pass greiene.. åffer ikke bare lage en papp mansjet som passer rundt video cammen.. ta med den, en spray box med en mørk farge, evt blank farge..bare den gjør slik at synet utover blir tilnærmet lik null..

setter mansjetten rundt, og sprayer på.. genialt nok det da.. da kan man jo kjøre uten den jævla brikka gjennom!

sensoren som "ser" brikka er jo der ennå.. og funker.. men cammen som skal ta de som IKKe har brikke.. den er gone..hehe :)

(grunn til masjetten er denne: så man får sprayen der man vil ha den, og at det ikke blir søl utover cammen ellers.. (finnes sikkert noen dumme jævler som hadde raportert en cam som de så noe muffins med!!:rolleyes: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by The cowboy

på de auto-pass greiene.. åffer ikke bare lage en papp mansjet som passer rundt video cammen.. ta med den, en spray box med en mørk farge, evt blank farge..bare den gjør slik at synet utover blir tilnærmet lik null..

setter mansjetten rundt, og sprayer på.. genialt nok det da.. da kan man jo kjøre uten den jævla brikka gjennom!

sensoren som "ser" brikka er jo der ennå.. og funker.. men cammen som skal ta de som IKKe har brikke.. den er gone..hehe :)

(grunn til masjetten er denne: så man får sprayen der man vil ha den, og at det ikke blir søl utover cammen ellers.. (finnes sikkert noen dumme jævler som hadde raportert en cam som de så noe muffins med!!:rolleyes: )

Du har tydeligvis ikke kjørt gjennom Autopass før....de kameraene henger himmelhøyt oppe. Et foran og et bak idet du passerer...Du trenger lift :D Lykke til!

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har tydeligvis ikke kjørt gjennom Autopass før....de kameraene henger himmelhøyt oppe. Et foran og et bak idet du passerer...Du trenger lift :D Lykke til!

kjær venn.. jeg har bodd i TBG.. jeg bodde der mens de kasta de jævla bommane opp.. jeg vet hvor høyt de henger..hehe :)

pluss, jeg bor i bergen nå.. er nok av bommer her og..

dere i TBG har en flax da.. er jo en eller to bommer som står langt F ute i ødemarken.. kan øve dere på den først.. se hvordan man får gjort det lettest og fortest..hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider