devileh Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Forstår meg ikke helt på det synet at den var finere med vinge. men smaken er som baken. Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Tror det må bli enten eller. Hvis vingen skal være på må det være dekor og tas helt ut, men hvis den skal være clean bør dekoren begrenses til noen par dekaler på dørsidene. I begge tilfeller synes jeg lexuslyktene er stygge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Fy for en fet bil... Den så ganske clean og fet ut uten vinge, men det er jo en driftebil og driftebiler er jo ikke så cleane. Så vinge og masse dekor hører jo med... Felgene var... syke! jerkoff Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 I min mening er clean look finest :) Sinnsykt fine felger ja! Skal sies at jeg misunner han littegranne kanskje. Hadde vært noe å hatt en slik bil. Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
renjål Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Originally posted by Laaars Felgene var... syke! jerkoff takk . for de er nemlig mine :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scorpiobabe Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Originally posted by Skody Sikkert gammelt nytt for mange, men ikke for meg. Her er den: http://japanimport.no/index.php?id=pris_eksempler/nissan_silvia_s15 ny for meg oxo..er ny på forumet og jeg da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvoKnut Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Siden det er så mange som synes denne bilen er fet så gå inn påhttp://www.japanimport.no Det ligger et par fete s15 til under flere priseksempler! anbefales! De har vist tilgang på ca65000 biler i uken, så det er jo nødt til å dukke opp noen gullkorn innimellom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Velkommen da Angel Girl! Har ikke vært ås lenge aktiv på forumet jeg heller. :) Ja, jeg spurte japanimport om de kunne finne litt ut av priser og sånt for meg og servicen er ikke noe å klage på! Ganske umiddelbart svar og hyggelig respons. Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Var fin den der...... Bare få på vingen å bytt til brock felgene i krom..... Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedy Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Var fin den der...... Bare få på vingen å bytt til brock felgene i krom..... Brock felger på en japsebil blir vel som å sette volk racing på en volvo 240... sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Brock felger på en japsebil blir vel som å sette volk racing på en volvo 240... sombrero ^^ What he said Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg