Gå til innhold

Hva syns dere om utseende på volvo? 740 i dette tilfellet.

Ranger emnet

le0n

Hva syns dere om utseende på Volvo 740 ?  

77 stemmer

1. 1. Hva syns dere om utseende på Volvo 740 ?

• Synnes 740'n er en pen bil jeg :)
      14
    • Tja, ser grei nok ut..
      22
    • Syns den er stygg :(
      43

Anbefalte innlegg

Stemmer vi på 740 slik den kom ut i fra butikken, eller slik som Tvindal har fått den?? (lettere modifiserte / hvordan de KAN bli )

Hva heter de små volvo'ne med grillen UNDER fangeren foran?? Ofte med Turbo... 460 eller 440 eller no??? DE er desidert styggest etter min mening...

venter med å stemme til jeg får vite akkurat hva jeg skal stemme på ;)

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

den ser stygg ut helt til man faktisk oppdager Volvo emblemet under fangeren... da lurer man på om det er en sånn båt/bil eller no, som man snur på hodet når den skal kjøres på vannet... haha.. tidenes latterligste bil tror jeg.. ihvertfall fra denne kanten av kloden..

men uansett..

min mening: 740 = stygg og rar

Modifisert 740: kan faktisk bli litt klassisk og kul

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Okay, vi tar det trista först: Volvo 740/940 är elegant som en korvkiosk i Krakow, munter som snöglopp i november, modern som Hedenhös.

Men det viktigaste med en gammal bil är att den alltid fungerar och att ägarkostnaderna är rimliga.

Ingen stor bil spöar 740/940 på de punkterna, punkt.

Dessutom får man en bil som, i förhållande till åldern, är säker och stadig.

Den är hyggligt rymlig, den är tillräckligt bekväm och den står emot tidens tand som få andra bilar.

Slitstyrkan är monumental. En enkel, finessfri och brottarstark konstruktion bäddar för få och billiga reparationer."

Utdrag fra Aftonbladet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HondaBabe

Pappa kjører 740 stasjonvogn <--and that says it all!! :rolleyes:

Pappa'er trenger ikke å kjøre gubbebil, så det sier ikke alt :p min kjører v70r med 305 hk :)

07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;)

94 Audi RS2

77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++

98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser

08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA 480 ER det STYGGESTE Volvo noen gang har laget..

Og på andre plass kommer 360.. Forferdelig stygge biler begge to!

Men 740 ja;

En som nevnte at bakvinduet var det styggeste... Hmm, jeg synnes faktisk det er noe av det peneste.. Syns det gir bilen elegans jeg.. Syns det er en elegant bil jeg så lenge den er i god stand, og vist du får på felger og ei vinge er det en driiitpeeen bil..

Og så var det en som sa at den var noe av det dårligste han hadde kjørt; var den i dårlig stand eller no?

Holder jo ikke akuratt dagens standard men syns det er en god bil jeg.. Du merker jo at det er stort og tungt, men det er jo halve sjarmen.. Eller så ligger min som er original fint på veien, og opp til 150-160 på 2felts forholdsvis rett vei (østlandsvei) så merker du ikke farten en gang.. Men blir det særlig mer merker du hvor vinglete det kan bli! Men finfin god bil!

Merkelig kick og gire ned i 3 og dra på og.. Digg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider