Gå til innhold

Audiobahn 15" sub selges!

Ranger emnet

Svessa

Anbefalte innlegg

Lyst på en kraftig og rå sub i kasse?

Audiobahn AW1500Q selges i kasse, med kvitering!

Vill subb jeg har hatt baki golfet, men har erstatta med to 12" i samme serien isteden.

aw1500q-800qsub.jpg

Skal legge ut bilde av originalen senere...

Her er et bilde av den i bilen!

Bilde084.jpg

Skal ha 2500-,

nypris er 3400 for subben og 1100 for kassa.

-95 MB E220

-84 VW Caddy mk1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem utfører dette for deg, og hva blir brukt????

Dette er vesentlig informasjon, da man ikke kan bruke hva som hels. Har sett noen som har brukt lyn-lim! Dette er IKKE å anbefale, da vibrasjonene kommer til å spise opp området rundt skaden.

Det må brukes riktige materialer også ihh til bevegelsene/vandringen på elementet. Slik at ikke spolen slå feil pga forskjell i motstand på øvre/nedre el høyre/venstre siden.

Ønsker HELST å kjøpe det slik det stå, uten at noen andre utfører rep av element.

Kom med et ok tilbud, og om du er snill, tenk litt på frakt ;)

Mvh

Simon

Da var vi igang:)

2*Kicker S15L7"+KX2500.1 på 2680wrms=?

Time will tell;)

Prosjekttråd: http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=961564#post961564

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde planer om å gjøre det selv.

Hadde tenkt å bruke lim beregnet på gummi.

Nå er jo ikke dette en ren gummi membran, men lim jeg fikk med da jeg bytta en drivakselmansjett tror jeg skulle funke...

Eventuelt om du vet hva som er best..

Har ikke utført noe enda, det bare ligger klart..

Hvor bor du?

Kan strekke meg til 1800 for bare elementet, men lengre vil jeg ikke gå.

-95 MB E220

-84 VW Caddy mk1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i bergen.

Ang rep, må jeg se skaden på begge sider. Og fysisk se oppbyggingen av opphenget,da jeg er litt usikker på materialet som Audiobahn bruker. Mange merker bruker forskjellige løsninger på opphenget avhengig av modell.

1800,- er ok, for tiden tar jeg den. Men må finne prisen på frakt fra Oslo til Bergen. Trenger å vite str og vekt på elementet. Sender du meg det omg, så kan jeg sjekke med posten i morgen, endelig svar får du da.(ca kl2200)

Mvh

Simon

Time will tell;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, får desverre ikke svar før imorgen, beklager at jeg ikke kan gi deg et ja eller nei nå. Fikk ikke tak i pappa idag, må låne litt cash(som regel ikke noe prob, men man vet aldri. Vil være 100% sikker, ikke 99%). Har masse komponenter på vei inn. Har brent meg på å sende ting i oppkrav til andre før, som ikke har hentet produktene, noe som er helt utrolig kjipt. Da man som regel venter at det salget er i boks og har avslått flere bud i etterkant. DET skal jeg ikke ha på meg at jeg gjør. Håper du skjønner det. Det er like mye i ditt, som i mitt favør.

Har ikke spurt om dette :P

Hva er rms effekten på elementet og hvilken amp brukte du for å drive den?

Mvh

Simon

Time will tell;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rms er på 800.

Er ganske lettdreven, har brukt en mchammer, en boschmann, en liten audiobahn og tilslutt en stor crunch forsterker...

går fint med en mindre forsterker, men siden den er så stor, er den litt treig, og da lønner det seg å ha en forsterker som yter litt!

Kanskje kondis og... hadde begge deler, og da var det fort liv i den...

Regner med at du er en oppegående person så vi kan ta det med oppkrav...

Bare si fra så fort du kan...

-95 MB E220

-84 VW Caddy mk1

Lenke til kommentar
Del på andre sider