Gå til innhold

anlegg

Ranger emnet

stubb

Anbefalte innlegg

hei... noen som har no forslag til å bygge anlegg i en 740? har lyst til å bygge opp litt i bagasjen å ha plexiglass med forsterkere under, oxo kasse med dobbel 12". Men også hadde det vart knall å få utnytta tomrommet under hatthylla, noen som har no tegninger på sånn type kasse?

* Subaru Impreza WRX STI

-Volvo 240 Turbo prosjekt

-Ford Fiesta Sport 01

-Volvo 850 R

-Volvo 740 Gl, Volvo 740 "R",-Volvo 740 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan fort bli trangt med 12'ere i kasse under hatthylla.. :( Jeg bruker to 10'ere i min bil og det er jeg kjempefornøyd med!!! :D :D Har brukt Rockford fram til nå, men skal prøve Seas Lotus til sommeren. I kasse lagd av 4 mm stål... :) Nytter ikke å spør om tegninger, det beste er å regne ut kassa etter hva slags elementer du skal bruke! :) Og IKKE bruk plexi!! Mye bedre med skikkelig glass!! Plexi'n blir veldig fort ripete og stygg, og den koster mer!

Nytt prosjekt på gang ganske snart... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vill heller ha satset på EN 12" jeg..! ;)

Satt inn en 12" Kicker L7 eller L5.

Disse er firkantede, og passer ganske bra inn under hattelylla på volvo. Koster fra 3000 og opp pr element, men de låter særdeles bra. Kjapp og fin 12'er! ANbefales....! Du vil også få plass til en del annet rundt en enkel 12'er, så du slipper å kaste ut reservehjulet pga forsterkeren. Denne kan fint plasseres ved sidenav sub'en :D

Lykke til

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...