PerryZaphire Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 playstation er bilrelatert.... siden man kan montere den i bil :P Så du har flyttet min "annonse" hvor jeg vil gi bort en sony bilforsterker i bytte mot en tlf... HVA er det som kvalifiserer den som annet ? trodde bilstereo salg var greia for en som skulle kvitte seg med bilstereo..... Hvor mange plages egentlig av at det blir annonsert endel "off topic" kjøp og salg her egentlig? enhver sunt forum med respekt for seg selv ønsker mangfoldet velkommen.. Just my 2 cents.... er kanskje litt morragretten... men... måtte bare spørre.. respekt for bilforumet altså men hvorfor så hitler? Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 en så villedene overskrift fortjener å bli stengt. spørsmål om drift av forum kan sendes via PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Du kan montere kaffetrakter i bil, bare spør West Coast Customs...uten at det er bilrelatert av den grunn. Tråden din ble flyttet til riktig forum pga det var bilstereo du hadde. Neste gang kan du sende meg en pm. Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg