Gå til innhold

Betaling på forumet ?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Originally posted by DCA

syns det ganske naivt av dere å tro folk ikke gidder å betale usle 10 kr for å bare være her! uansett..alle slenger jo dritt her en gang iblandt!

 

Svært lite drittslenging på forumet til vwaudi club norwegen, det koster 350 for å være medlem i et år, men det er jo ikke bare for forumet man betaler, masse andre fordeler også, rabatter osv.

 

Men må nok koste mer enn 10er i året før man får vekk drittslengerene.

05 Skoda Octavia L&K

75 Jaguar XJ6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by trra

 

Svært lite drittslenging på forumet til vwaudi club norwegen, det koster 350 for å være medlem i et år, men det er jo ikke bare for forumet man betaler, masse andre fordeler også, rabatter osv.

 

Men burde koste mer enn en 10er i året her før man får vekk drittslengerene.

 

hva med be-4-you da?

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med det? har aldri sett på det forumet. Hvor mye koster det i året? En ting som kanskje er ganske viktig med VACN er at alle er registert med fullt navn, litt vanskeligere for folk å slenge dritt da, og itilleg så er moderatorene der inne ganske strenge på akkurat det.

05 Skoda Octavia L&K

75 Jaguar XJ6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by trra

Hva med det? har aldri sett på det forumet. Hvor mye koster det i året? En ting som kanskje er ganske viktig med VACN er at alle er registert med fullt navn, litt vanskeligere for folk å slenge dritt da, og itilleg så er moderatorene der inne ganske strenge på akkurat det.

 

Koster ingen ting..og ser ut til å fungere veldig bra! men er mange av skikkelig flinke folk der og da!

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man skal betale for å være medlem på dette forumet ville man helt sikkert kvittet seg med en god del av de som bare preiker usaklig og barnslig.

Men jeg er redd man også ville minsket potensialet for forumet til å vokse. En som ikke har vært medlem før vil lite sannsynlig betale for å være med på dette forumet. Ettersom man ikke vet like godt hva man går glipp av. Selvfølgelig kan man bli anbefalt av sine venner som allerede er medlem, men det finnes mange forskjellige måter å høre om dette forumet.

Mange vil gjerne melde seg inn og teste litt hvordan ting fungerer. For å ta meg selv som eksempel så støtte jeg tilfeldig over dette forumet en dag jeg "surfet" litt. Jeg leste litt på noe jeg lurte på, men ettersom jeg trykket litt kom det opp at man måtte være registrert for å benytte seg av enkelte ting. Jeg registrete meg uten å vite noe serlig, men hadde helt sikkert ikke registrert meg da om det stod at jeg måtte betale for det.

Derfor tror jeg at det ville være en bedre løsning å ha strengere adminer. Som en nevnte over her. 1 advarsel og etter det var det utestengelse.

 

Noen som er enig/uenig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt forslag er at forum admin får til et advarsel system. Sånn som dem har fått på zatzy... 3 eller 5 advarsler så er man ute...

 

Men etter det jeg har forstått er det noe som må programmeres.... kunne jo vært en ide. Da står det under avataren hvor mange advarsler man har fått....

 

Kanskje folk begynner å tenke seg om 2 ganger før dem slenger no dritt da?

 

Og til dere som prøver å sammenligne bilforumet med andre forum, feks b4u eller vw audi klubb forumet. vwaudi forumet er et rent merke forum, der vil dere aldri oppleve at det kommer folk og mener andre bilmerker er bedre osv....

 

b4u... bra forum, men hvor mye aktivitet er det der? mye bra folk der også... det skal jeg være enig i, men det med at man MÅ registrere seg for å lese der er bare et irritasjonsmoment for min del.

 

Finnes andre forum også f.ekso på evo.no som driver og rakker ned på bilforumet, men de har til gjengjeld 1/3 av medlemstallene, når og hvis tallene hos dem øker vil nok de også merke en økning i søppel posting. Og de av dere som driver andre forum, dere har lett for å se all "dritt" postingen her, menikke på deres egne forum. Og det med å begynne å rakke ned på bilforumet i tråder på deres egne forum er bare så sinnsykt smålig. Hvor ofte ser du noen av oss som er moderatorer eller admin her på bilforumet snakke dritt om andre forum? På tide å våkne opp og lukte på blomstene....

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betale litt.. for å få luket ut fjortisser... Husk nå på at det absolutt ikke er bare fjortisser som kommer med usakelige innlegg. Og det er ikke alle "fjortisser" som bare er her for å tulle å kødde. Jeg synes personlig at det er viktig at de som er yngre som ikke har tatt lappen enda kan få bruke forumet. Det kan de lære mye på og bil interessen kommer tidlig, slik jeg kan huske det. Å ordne med en betalingsmetode for eksempel over nettbank vil isåfall stenge ut alle under 18 år, grovt sett. For du må være myndig for å ha nettbank. Jeg ser ikke løsningen på at innlegg som ikke har noe her å gjøre blir løst på denne måten. Da tror jeg det er mye bedre, som Asim sier, å lage et system med advarsler, temorær utestengelse og etter hvert permanent... og folk må bare bli flinkere til å rapportere tråder/innlegg til admin. Å hvis en "fjortiss" lurer på om R`en på giret står for racer gir, så svarer man ganske enkelt på hva det egentlig betyr å ikke komme med en haug med sarkasme og dritt. Man må begynne en plass, å hvis man vil at bil norge skal voksa så må man gjøre så godt man kan å hjelpe hverandre:) Hvis noen giddet å lese allt dette så blir jeg fornøyd.. hehe :P

 

Stephan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dere har ikke mulighet til å se ip adressa? Kan vel permbanne en ip adressa, mange andre forum som gjør det når brukere ikke klarer å oppføre seg etter x antall advarseler. Om brukeren registerer en ny bruker og fortsetter på samme måten så er det jo bare å kaste ut personen på nytt. SKjønner ikke at det skal være så vanskelig, vet jo om forum som har 50000 brukere hvor det ikke er noe problem å få vekk de som ikke kan oppføre seg.

05 Skoda Octavia L&K

75 Jaguar XJ6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Orph

 

Jeg har hatt nettbank siden jeg var 15 eller noe... nå er jeg snart 20, så det er tull at man må være myndig for å ha nettbank.

 

Ok.. det er det jeg har hørt iallefall... menmen... skjønner vel poenget da... ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by trra

Så dere har ikke mulighet til å se ip adressa? Kan vel permbanne en ip adressa, mange andre forum som gjør det når brukere ikke klarer å oppføre seg etter x antall advarseler. Om brukeren registerer en ny bruker og fortsetter på samme måten så er det jo bare å kaste ut personen på nytt. SKjønner ikke at det skal være så vanskelig, vet jo om forum som har 50000 brukere hvor det ikke er noe problem å få vekk de som ikke kan oppføre seg.

 

Jo men kun et fåtall har fast ip. :) Hadde folk betalt så hadde man vel ikke giddi å fortsatt å betalt om man blei kastet ut eller no

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skal man få til en betalings-ordning på forumet?

Må hver bruker registrere kontonr sitt her, sånn at forumpappaene ser hvem som har betalt og ikke, og da kaste ut de brukernickene som ikke har betalt?

Høres ut som mye arbeid, og admin har vel et liv utenom nett og.

Synes heller man skal slette brukere som bare poster fjas, eventuellt gi dem kun en advarsel før de bannes.

 

Et annet prevantivt tips er at folk leser gjennom sine egne svar før de trykker på svar-knappen, og ser om det faktisk er vits i å poste det de har skrevet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår