Housey Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 en ting, for å få av rallye fronten, så må de jo klare og ta opp panseret, du hadde en egen innrettning... ?? tror dette er noen som kjenner deg jeg, som veit mye om bilen din... men skal sjekke ut hva jeg ser jeg! rapporterer fortløpende om jeg ser noe... og, de veit jo nøyaktig hvor du bor, hvor mange er det som gjør det? da du som regel bare sier at du bor oppi "gokk" (redigert av hensyn til videre tyverier) tror du geir arne kan ha gjort dette da? virker da ærlig nok han? men nå vart jeg nesten litt redd jeg... vil ikke at noen skal rappe golfen min! dårlig gjort av folk detta her! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Originally posted by Dan Stamnes en ting, for å få av rallye fronten, så må de jo klare og ta opp panseret, du hadde en egen innrettning... ?? tror dette er noen som kjenner deg jeg, som veit mye om bilen din... men skal sjekke ut hva jeg ser jeg! rapporterer fortløpende om jeg ser noe... og, de veit jo nøyaktig hvor du bor, hvor mange er det som gjør det? da du som regel bare sier at du bor oppi "gokk" (redigert av hensyn til videre tyverier) tror du geir arne kan ha gjort dette da? virker da ærlig nok han? men nå vart jeg nesten litt redd jeg... vil ikke at noen skal rappe golfen min! dårlig gjort av folk detta her! geir arne har ikke gjort detta. de MÅ ha peil på golf, eneste måten i det hele tatt for å få opp panseret på den er foran fysisk på låsen! så de MÅ kjenne bilen og meg! ferdig på jobb kl 0900, så skal rett til snuten! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Originally posted by Danna Passe på våre nye landsmenn, og jage mus...jage mus? ;) ;) hehe....Tjener bra du da :) ikke sånn mus! :P hehe musinvasjon her... har 117 i timen.. +++++++ alle tillegga.. hadde 24000 ut forrigem nd Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 ååå ja :) Begynte å lure på hvorfor du var vekter på et asylmottak lissom.... :D Dæven, det er bra ;) Da har du iallefall råd til å få golfen tøff! ;) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Originally posted by olehenri geir arne har ikke gjort detta. de MÅ ha peil på golf, eneste måten i det hele tatt for å få opp panseret på den er foran fysisk på låsen! så de MÅ kjenne bilen og meg! ferdig på jobb kl 0900, så skal rett til snuten! seriøst, skulle likt og vist hvem det er som har gjort detta, jævla råttent og ikke minst FREKT gjort!!! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Originally posted by Danna ååå ja :) Begynte å lure på hvorfor du var vekter på et asylmottak lissom.... :D Dæven, det er bra ;) Da har du iallefall råd til å få golfen tøff! ;) hehe.. :P sant så sant :P : ;) vurdere turbo kit nå.. :rolleyes: :rolleyes: heh Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ramtho Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 noen bilder av denne bilen eller??? Siter Fader Kubikk Du som er i blokka Gi oss idag vårt daglige dreimoment Forlat oss våre fartsovertredelser, som vi forlater forelegget. Led oss ikke inn i kontroller, men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Gå for turbo du! ;) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Originally posted by GTR 34 noen bilder av denne bilen eller??? ligger på golf 2 forumet Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 det snørrungene sikkert har gjort, er at de har sett deg kjøre, også har de tatt reg-nr'et ditt og kjørt en adressesjekk... dermed visste de hvor du bodde. så har de sikkert kjørt og "spana" litt... Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg