olehenri Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Noen har vært så ISKALDE å stjålet rallyfronten på 2r golfen min den siste uka.. Bilen har stått vedsiden av garagen etter nykjøpet, de har hoppet over gjerde, tatt med seg fronten/støtfanger bak et uthus, å skrudd av deler der og forsvinni. Finni igjen frontfangeren.. HVIS det er noen som i det hele tatt har noe snøring på dette i opplands området så pliiiis gi meg beskjed... DERE SLITER SÅ SINNSYKT! bwt Politianmeldt.. FAEN I HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 sinnsykt irriterende da. håper du finner folka som har gjort det å gir dem en real omgang juling, er det sånne folk fortjener. har du foresten fått no bud på bilen eller? tenkt på å selge felga me bilen? vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Originally posted by passat kara sinnsykt irriterende da. håper du finner folka som har gjort det å gir dem en real omgang juling, er det sånne folk fortjener. har du foresten fått no bud på bilen eller? tenkt på å selge felga me bilen? vemund en som ville gi 25 for den... men nå uten den fronten så selger jeg den for 20.. felgene følger med ja Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 surt! ! :( skal hyle ut hvis jeg kommer over noe som virker misstenksomt.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Originally posted by vwgolf2 surt! ! :( skal hyle ut hvis jeg kommer over noe som virker misstenksomt.... takk! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 HUh... Jaja... nu vet man det å. Er jo ikke bare å ta fronten under armen å gå... De må jo ha skrudd litt... Noen i nabolaget må jo ha sett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Originally posted by mihkku HUh... Jaja... nu vet man det å. Er jo ikke bare å ta fronten under armen å gå... De må jo ha skrudd litt... Noen i nabolaget må jo ha sett! bor i ei bygd, tro meg hadde noen sett hadde jeg fått høre.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr|ece Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Skal holde ører og øyne oppe jeg hvertfall.. Vi hadde en del problemer for noen år siden, det var en gruppe som kom og rappa deler til golf, de kom 4 ganger i løpet av en kort periode i nærområdet mitt, vi fant ut hvem de var men det var umulig og få de sperra inne, purken sa at de ikke fant tyvgodset og da var det ikke mye og gjøre, så vi reiste for og hente det igjen. fylte opp åtte biler, men det ble bare slåssing.. hehe.... ung og dum ja! en annen ting er jo og legge ut alle spes på bilen sin på nettet, som feks. her på bilforumet.net.... er jo mange som har uærlige hensikter og da tar det to min og finne ut hvor du bor.... Min bil står innelåst i en garasje med alarm hvis noe lurer..!! og bikkja mi er faktisk stor..... hehe! Siter 2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline 1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro 1967 Vw Boble 1303 S (x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo (x)1990 Audi 90 2.3 ABT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Originally posted by olehenri bor i ei bygd, tro meg hadde noen sett hadde jeg fått høre.. blir meg jeg hvis noen skal bankes! så jævelig frekt gjort ass! men som du sa så er jo du den eneste med sånn front, så hvis noen plutselig dukker opp med sånn front så er det jo en LITEN grunn til mistanke.. :mad: Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Originally posted by AudiDefender blir meg jeg hvis noen skal bankes! så jævelig frekt gjort ass! men som du sa så er jo du den eneste med sånn front, så hvis noen plutselig dukker opp med sånn front så er det jo en LITEN grunn til mistanke.. :mad: nettopp! det sa politiet også! :P de kjenner til bilen min Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Hvordan gikk det der i dag ? Har de vært å sett på det eller ? Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Originally posted by Danna Hvordan gikk det der i dag ? Har de vært å sett på det eller ? jupp.. tok med seg en del for fingeravtrykk.. fotsporene er vanskelige å tyde, men vi fant ut at de er mellom 2-4 pers.. ( vært med å etterforska selv! :D militæret kommer til nytte.. :P ) kommer i gd snart og Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Jøss, ikke verst av politiet at dom gidder såpass da :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Originally posted by Danna Jøss, ikke verst av politiet at dom gidder såpass da :) Ble overraska sjøl.. men kanskje at jeg kom i hafslund gear hjalp.. hhehe.. kom rett fra jobb :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Hehe, dom tenkte sikkert "kollega jo! :) Da må det se ut som vi faktisk gjør noe.." hehehe ;) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg