Team VR6 Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Hei er det noen her inne som hvet hvor jeg få fylt lystgass i oslo? Veit at Sverre Cars gjør det, men lurte på om det var noen andre i oslo området? Siter Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blackbird Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Dette har folk spurt om før. Er det noen grunner til å ikkje fylle lystgass med Sverre Kahrs? Jeg fyllte flaska mi der for flere år siden (99?) Synest det var ok Siter -71 Vista Cruiser -79 Trans Am Blackbird -96 Suburban 5,7 Vortech X:G20-K5-S10-Z28-GTA-Astro-Caprice-Century-Regal-Mustang-Dart-Ramcharger+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team VR6 Skrevet Januar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Ja det er så innmari dyrt der. Så da tenkte jeg kanskje at det var noen som gjode dette rimligere. Siter Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Salg av lystgass burde jo være en kjærkommen ekstra inntekt for sykehusene! Skal vi tipse Aker? Er sikkert bare å kjøpe inn noen flere munnstykker med rett dimensjon. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Nå er det vel forskjell på teknisk og medisinsk lystgass! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 det er vel bare å kjøpe en stoooor flaske, sette den på hode og skru opp krana....:D Ha din flaske på en bade vekt og stoppe når vekta viser max for det flasken er beregnet for. Dette er den absolutte billigste måten....;) Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blackbird Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Originally posted by Viking067 Nå er det vel forskjell på teknisk og medisinsk lystgass! Ikkje annet enn at den er tilført ett brekkmiddel for å unngå "uvettig"bruk. Den jeg kjøpte var ikkje brekkmiddel i :D :D Fyllte gassen i en ballong så den blei varm. Funka det:D Faren med å inhalere (medisinsk) lystgass er hvis en tar det rett fra flasken. Dette kan i verste fall gi frostskader på lunger og luftveier. Ikkje å leike seg med. M.A.O. Det kan gå slik .aneglsmili De mest hardbarka dragracere bruker medisinsk på bilene sine da teorien er at brekkmiddelet som er tilsatt gir mindre effekt Siter -71 Vista Cruiser -79 Trans Am Blackbird -96 Suburban 5,7 Vortech X:G20-K5-S10-Z28-GTA-Astro-Caprice-Century-Regal-Mustang-Dart-Ramcharger+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg